Thursday, January 05, 2012

Video Blog 001: Pilot


La mulți Ani 2012!

Bine v-am regăsit în acest an, aici pe blog. Vă anunțam prin noiembrie că plănuiesc să fac niște schimbări. Ei bine, vă prezint mai jos surpriza. Am așteptat până acum fiindcă am vrut să fie prima postare din an (le-am amânat pe celelalte). Dacă vă place, vor mai fi și pe viitor.

Pe cei care nu mă cunosc sau nu prea au ce căuta pe aici, vă anunț că e vorba de un film lung și plictisitor (de 19 minute), dar sper ca celor apropiați să nu li se pară așa.
Filmul conține și ceea ce am filmat luna trecută pe Rarău, dar dacă nu aveți răbdare pentru tot, v-am oferit sub clip și un link direct către partea de pe munte (care are vreo 5 minute). E filmat pe data de 28 decembrie, adică exact între Crăciun și Anul Nou. Aștept părerile voastre cu bune și cu rele (dar la obiect... nu vreau comentarii despre clima din Ibiza)

Am stat toată noaptea să fac montajul... pe la 5 dimineața am terminat și am dormit, în timp ce programul randa ... acum că m-am trezit, l-am încărcat și vi-l pot prezenta:

Cum spuneam: puteți face salt direct la partea cu muntele dând click aici.

Pe viitor, dacă vor mai fi astfel de filmulețe, vor fi mult mai scurte. Aștept părerile voastre, și mă bazez pe un anume grup de oameni, amintit și în video. Mai exact, mă bazez pe cei care aveți deja vechime aici pe blog, cititorii fideli (ca să zic așa) și prietenii apropiați, fiindcă părerile voastre sunt cele mai importante.

Mulțumesc!
de la mine, 
numa' bine

18 comments:

  1. Suntem prezenti, prezente pe aici noi, cititorii/cititoarele, fani cu mic cu mare. Si ne place initiativa de videoblog, parca mai animeaza un pic atmosfera pe aici. E buna calitatea imaginii, ne-am fi dorit, poate, sa fim cu voi acolo, pe munte, sa luam parte la o bataie cu zapada...

    In ceea ce priveste lumina din camera... am avea o intrebare- becuri verzi aveti? :P

    Si nu stim exact cate duble/triple :P au fost filmate inainte de postarea acestui filmulet, cert e ca emotia din voce nu s-a simtit in masura in care ne avertizai in intro. Deci e un exercitiu bun, asteptam cu drag viitoare postari.
    Desi cameramanul ar trebui sa lucreze un pic la partea cu miscatul camerei pe munte...vaile pareau mai adanci si muntii isi strigau parca dorinta de a se inalta mai sus, spre ceruri albe...(acuma sa nu mi-o iei in nume de rau ca zic asta)

    Asteptam continuarea, acum ca am vazut episodul pilot. >:D<

    ReplyDelete
  2. Bun venit Iulish, mulțumesc pentru comentariu...

    Becuri verzi....am să iau în considerare... parcă avem în recuzită.

    Emoții? Mamă...au fost! Sunt! Dar dacă nu se observă, e bine!

    Nu prea am înțeles cum e cu muntele.. ce să iau în nume de rău?

    Încă o dată mulțumesc

    ReplyDelete
  3. "Nu prea am înțeles cum e cu muntele.. ce să iau în nume de rău?"
    Sa nu iei in nume de rau critica la adresa imaginii un pic(mai mult, pe alocuri :D mama, ce critica am devenit) miscate.
    Dar apreciem ideea de videoblog, cum am mai spus.

    ReplyDelete
  4. Eh, mai greu la început... se folosește trepied pentru camerele care nu stau pe umăr (adică acele camere serioase ca la TV)...

    Prind bine criticele

    ReplyDelete
  5. Raduuu >:D< deci fix asta a fost prima reacţie când am dat play la filmuleţ. Dacă era după mine aş fi vrut să ţină mai mult, dar având în vedere că e un episod pilot, e ok. Ai avut o idee foarte bună cu acest videoblog, e ceva diferit, e amuzant/distractiv şi cu ocazia asta te văd şi eu mai des (acum că nu mai sunt în prin preajmă...). Sper să ai/avem parte de cât mai multe şi cine ştie poate chiar vei începe să ai fani (dacă nu cumva deja ai :-").
    Abia aştept să îi arăt lui Cip clipul :D I-am arătat şi articolul de pe Rarău, a fost foarte entuziasmat să vă vadă pe amândoi ("wow Radu şi Mircea!").
    Cât despre tine, după cum te cunosc eu (sper), ai avut ceva emoţii- după felul în care te agitai şi repetai aceleaşi lucruri, dar era şi normal pentru început. Te vei obişnui cu timpul...oricum te admir şi apreciez pentru iniţiativă!

    ReplyDelete
  6. Bine ai revenit Diana!

    Mulțumesc pentru comentariul frumos.

    Repetat zici? nu îmi amintesc, în schimb știu că am tras multe duble în seara aia și în acest clip final am uitat unele chestii(de fapt doar două duble importante, restul erau doar erori de început, că începutul e cel mai greu)

    Aveam impresia că am spus deja unele chestii care se aflau de fapt în altă înregistrare, apoi eram și presat de timp că voiam să public pe 5... nici nu știu când a trecut noaptea.

    Mă bucur că a plăcut >:D<

    ReplyDelete
  7. hahahah ,,no, n-am terminat!" :)) Radu esti o mare figura. Imi place cum vorbesti, se pare ca avem un obicei comun - acela de a divaga (chiar zici la un moment dat ca iar faci asta). Tinzi sa dezvolti fiecare firicel al ideii (la mine se vede in tendinta de a pune multe paranteze in comentarii - o mai cizelez, ca le sterg si fac fraze).

    Dar ca sa revin :) Cred ca e o idee grozava, bine-venita pt blog, e mai interactiv! Cred ca esti singurul blogger, dintre cei pe care i-am citit vreodata, care a apelat la asta.
    Lumina e ok, calitatea video ok si ea, la fel si sunetul. Cred ca te descurci chiar bine in fata camerei, eu nu as reusi sa fac asta, de exemplu.

    Personal, sper sa te mai vad :) Ramane la decizia si cheful tau cat de des.

    Si inca o data... frumoasa priveliste ati avut de acolo, de sus... :)

    Multa bafta si tie in sesiune, eu nu imi mai vad capul de proiecte si citit.
    Un an nou minunat sa ai!!

    ReplyDelete
  8. You just made me a happy little boy :)

    Prin comentariile tale din seara asta... Eram cât pe ce să public un articol gen „ :( :(( ”, dar acum mi-a trecut tot :)

    Nu mă deranjează deloc parantezele tale din comentarii... și eu fac la fel, așa cum bine ai observat.

    Mulțumesc și pentru „review”-ul făcut asupra stării tehnice :)

    Și ție multă baftă și spor la citit și „proiectat” și eu încep de mâine două săptămâni pline.. apoi sesiunea... dar am o stare nașpa care nu ajută deloc la învățat... Momentan mi-a mai trecut, așa cum ziceam... sper să țină cât mai mult starea de acum :D

    Mulțumesc încă o dată. Până acum toate voturile spun că e bine și să continui. Mulțumesc pentru comentarii :D

    ReplyDelete
  9. Foarte tare! Totul: ideea, comentariul tău, montajul, Rarăul iarna... Te felicit şi te-aş sfătui să nu renunţi la această idee originală. În timpul vizionării filmului de 19 minute (care NU a fost plictisitor, ci chiar amuzant şi interesant), am observat că ţi s-ar fi potrivit o meserie în televiziune sau ca actor; cine ştie, eşti încă tânăr! Şi acum 2 mici critici sper eu constructive: încearcă să vb mai rar şi să renunţi la unele comentarii care "te fac să te lungeşti cu vorba"(pe mine nu mă deranjează, însă nu cred că "dau bine la public" :P)
    A fost o surpriză plăcută pentru cititorii fideli ai blogului tău şi cu siguranţă în curând publicul tău se va înmulţi!
    Îţi doresc un an nou plin de împliniri , La mulţi ani ! 2012, spor la cât mai multe idei originale , la învăţat şi la cât mai multe note bune în sesiune!

    ReplyDelete
  10. Bună Bia! Mulțumesc pentru feedback. Nu mă așteptam.

    Eu, actor?? Moderator TV? Nu prea mă văd în postura asta, dar vorba ta: sunt încă tânăr (spusă de alții e compliment, spus de mine e o minciună, vai de bătrânețile mele).

    Criticile sunt bune, dar treaba cu vorbitul repede nu e tocmai o critică fiindcă am menționat deja... „you've been warned”

    am să încerc faza cu „lungitul vorbei” și parantezele făcute, dar ăsta mi-s...e cam greu să mă schimb...

    Mulțumesc mult pentru comentariu și pentru multele urări. Un 2012 cât mai frumos și plin de reușite.

    Mă bucur mult că place ideea asta nouă.

    ReplyDelete
  11. Salutare Răducu,

    Mă bucur că te-am văzut şi auzit, sincer îmi era dor de tine ... trec peste partea sentimentală.
    Recunosc că într-o măsură mică îmi pare rău că nu am venit cu voi, dar mă bucur că v-aţi dus şi că nu v-aţi răzgândit din cauza mea. Scuze că am spus că vin, după care m-am răzgândit.

    Referitor la filmuleţ ... prima impresie a mea a fost că semeni mult cu Şerban Huidu când era la 24 de ani, sper să nu te superi pe mine că te-am asemănat cu Şerban.

    Sincer aş vrea să te vad mai des ... aici pe blogul tău ... că altfel nu ştiu când şi unde (poate vii în Bucureşti să ne căţărăm într-un weekend)

    Baftă multă în sesiunea acesta şi multă sănătate

    ReplyDelete
  12. Radian! De când nu te-am mai văzut pe aici. Da tu de ce nu comentezi cu profilul de blogger?

    Mulțumesc pentru feedback și pentru părerile împărtășite. Nu a fost mare bai, așa cum am mai zis, am înțeles absența ta. Vinovat sunt eu că te-am luat din scurt...

    Sincer să fiu nu am habar cum era Huidu la 24 de ani, și nici nu am mai fost asemănat vreodată cu el. Nu mă deranjează, mie îmi place de el și îmi pare nespus de rău pentru tot ce s-a întâmplat în viața lui în ultimul an...

    Dar destul despre mine...

    Să ne cățărăm în București, zici? Ar suna frumos dar e cam departe... și necunoscut... și nu mă tentează capitala...

    Mulțumesc pentru urări. Toate cele bune!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Undeva intre Radu Gheorghe si Horatiu Malaele. Pe aici te situez eu. Am descoperit unele similitudini si simt eu asa ca in timp nu vei mai putea socoti numarul cititorilor , privitorilor ce vor deveni mult inainte de a-si da seama, fani :)

      Delete
    2. Ha ha ha.. nu m-aș fi comparat niciodată cu vreunul din ei (am văzut că seamănă unul cu altul)

      Nu cred, că numărul privitorilor va crește extraordinar fiindcă blogul și Video-Blogul rămân în continuare cu un caracter personal, adică cei pe care nu îi interesează persoana mea nu se vor îngrămădi să urmărească filmulețele. Eu mă bucur foarte mult că v-a plăcut... :D și mai ales că îmi spuneți asta :)

      Delete
  13. Mi-a placut mult ideea video blogului tau, a fost chiar dragut si amuzant, astept sa vad si celelalte drafturi de care ai pomenit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uau! Surprins? DA! Foarte!

      Bine ai (re)venit pe aici!

      Draft-urile se refereau la articole scrise... o parte le-am publicat deja :) Nu am o colecție de filme deja făcute... Video-Blogul e filmat, montat și publicat în aceeași zi (indiferent dacă mă prinde dimineața, tot „aceeași zi” se cheamă..)

      Delete
  14. eram pe-aici de mai demult, dar am preferat sa nu imi fac simtita prezenta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. după comentariul de mai devreme, mă cam așteptam la un asemenea răspuns... dar dacă m-ai fi întrebat ieri, puteam să bag mâna în foc ...

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...