Tuesday, January 10, 2012

Muzică Animată

Nu știu ce părere aveți voi, dar combinația între muzică și design pe mine mă încântă... sau mai bine zis, mă încântă tot ce e  CGI.

Nu știu sincer cum se realizează toate nebuniile astea, poate că e vreun program special pentru animusic, dar am primit un mail cu un asemenea clip și m-am decis să caut pe YouTube, unde am găsit mai multe.

Sper să vă placă, nu neapărat muzica, ci mai ales munca din spate. Chiar dacă ar fi un program care face toată treaba, tot e de muncă!
Vizionare plăcută.

 
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...