Saturday, January 21, 2012

Amenințare sau implorare?

... tot legat de telefoane.

După cum vă spuneam în articolul anterior, am un telefon „de servici” pe care îl folosesc doar în cazuri excepționale. Pe românește, e un telefon pe care sunt sunat, pe care sunt căutat, nu un telefon de pe care să inițiez eu apeluri.

Drept urmare nu am mai încărcat de foarte mult timp contul. Anul trecut, prin septembrie (cred)  primeam un sms de la operatorul de telefonie mobilă, prin care eram anunțat că trebuie să încarc altfel îmi scoate din uz numărul, că perioada de grație a expirat...bla bla..  știți cum e!

Mi-au dat răgaz o lună, așa că mi-am zis că am să încarc până atunci... dar am uitat (de fapt nici nu voiam să dau bani pe credit, că aveam minute pe telefonul personal :D )

Așa m-am trezit la termenul stabilit, tot fără credit pe telefon... De fapt nici nu aș fi aflat că am depășit termenul, dacă nu primeam alt sms prin care eram anunțat, cu drag, că: „Am prelungit perioada de grație pentru această cartelă până la data de.... Te rugăm să reîncarci sau cartela va fi dezactivată” No, bun! Deci așa mi-ați spus și luna trecută... bine, mulțumesc că m-ați mai amânat o lună :D

Timpul a trecut, iar nu am încărcat, a mai trecut o lună, am primit alt mesaj. Ghici ce spunea!
Am prelungit perioada de grație pentru această cartelă până la data de 25.11.2012. Te rugăm să reîncarci sau cartela va fi dezactivată

Ok! devine interesant.... amenințări, amenințări, dar dezactivarea tot nu avea loc, ci dimpotrivă... parcă mă tratau în mod special, cu atâtea prelungiri. Oi fi  eu mai special? E drept, am cartela asta de vreo 6 ani, deci am ceva vechime (păcat că acum nu se mai dau bonusuri aniversare... mare păcat)

În noiembrie la fel, în decembrie la fel.. ba chiar și în 2012 am primit un mesaj identic...spunând că mai am timp până pe 25.02.2012 să încarc, că de nu! Că de nu ... primesc alt mesaj?

Norocul a fost (noroc pentru ei) că mi-au expirat minutele pe telefonul personal, și am hotărât să nu mai activez altele, ci să-l încarc pe milogul ăsta, care de 5 luni tot plânge după puțină atenție...

Oare mi-ar fi închis cartela până la urmă? Sau se tem că au cam decăzut din ochii oamenilor și nu își permit să piardă clienții??

Eu mă amuzam când vedeam că trece luna și iar mă roagă să le dau bani, cu o mică (falsă) amenințare...

PS: Deși eu am făcut poza, telefonul din imagine nu este al meu, din păcate :P
de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...