Monday, January 23, 2012

Sesiune - încă unul e gata!

 Un teanc mai mic sau mai mare de cursuri, pixuri colorate, evidențiatoare, creioane, stilou, o ceașcă de ciocolată caldă și uite așa trec nopțile! Nu e cafea, cârcotașilor! Nu îmi place cafeaua, și chiar dacă mi-ar fi plăcut, nici nu am voie,  ați uitat?

Din fericire am reușit toți acești ani să trăiesc fără să mă ating de cafea, așa că nu îi simt lipsa.
Să ne auzim cu bine mâine azi, după examenul de la prânz!

LATER EDIT (ora 14:44 ): ăsta a trecut, mai sunt vreo 4...  Dar acum: somn!
de la mine,
numa' bine

10 comments:

  1. Sa ai bafta Radu ! Sa iasa nota pe care cred ca o meriti, la ordinea pe care o vad in notitele tale...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neața! Da ce matinală ești!
      Mai sus scrie că ai trimis comentariul ăsta ieri pe la ora 20.41, dar asta e imposibil dat fiind faptul că abia azi la 02 dimineața l-am scris...

      Mulțumesc pentru urare. Să fie!

      Delete
  2. Confirm si eu ca se poate trai fara cafea :))
    Multa bafta si la urmatoarele! (mai ai multe?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pfiu, dar ce activă ai devenit, așa deodată... I'm glad :) Ai recuperat toată perioada de absență :P. Știi ce e ciudat, lucram acum ceva vreme la un template și apărea numele tău schimbat (unde ai comentat cu vechiul profil). era ceva cu sunlight sau sunshine...ceva cu soare oricum :D ..

      revenind: între timp, am mai dat vreo două examene, dar nu am considerat de bun gust să fac de fiecare dată un articol nou :D

      mai am două, cel mai grele din toate... Să dea Domnul să treacă și ele cu bine și apoi sunt liber... liber să fiu ocupat cu alte treburi :D

      La tine cum e? Câte mai ai? Multă baftă în continuare!

      Delete
    2. Hiii, sunt lipita de scaun si laptop oricum - invat pentru urmatoarele examene. Mai am 4... Unul foarte greu acum sambata. Si cum e foarte multa informatie, pentru a nu-mi face boom capatana, din cand in cand mai butonez pe bloguri, mai ascult o muzica :)
      Sper sa te descurci si la urmatoarele doua. Apoi esti liber sa te ocupi de altele, foarte ingenios formulat, da :))

      Sunsetime :) daaa, era vechiul meu nickname online. Inainte de Colorbliss. Pe blogger a fost valabil chiar la inceput, in urma cu 2 ani, ... vreo 2 luni maxim, cred, pana l-am schimbat. Oare de ce a aparut asa din senin?

      Delete
  3. 4 examene? uau! și mai sunt doar 10 zile... patru examene? Baftă multă! Și eu care mă plângeam pentru 2...

    Sunsetime.. nu lipsește un t?
    Păi nu știu exact ce fel de probleme au fost la mijloc și ce e prin baza de date a celor de la blogger, dar acum ai un nou cont cu același nume.. probabil din cauza asta? :)

    ReplyDelete
  4. Ma bucur ca mai sunt doar 10 zile, abia astept sa treaca. Da, e cam aglomerat... si asta in conditiile in care acum sambata merg cu cei de la IDD - prima data a examenului era azi, insa alaltaieri am avut altul. De unde atata forta intelectuala? :))
    Saptamana viitoare mai am luni, miercuri si duminica. Ma descurc eu cumva :))

    Hihi, asa l-am vrut... cu un t. Nu mai stiu pe ce logica. Probabil am vrut sa le fac interdependente :)) Nu a rezistat mult oricum.
    Zici tu ceva... s-ar putea sa fie din cauza asta... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, multă baftă mâine... eu am scăpat... astăzi e o zi de relaxare :)

      PS: aici, în acest template încă apari cu numele acesta, dar ți-am zis ce am pățit pe alt template :P (pe un blog oarecum paralel... e complicat de explicat :P ... ai fost pe blogger știi despre import/export blog)

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...