Monday, July 18, 2011

să mă laud? să mă laud și eu?

Că toată lumea o face....eu tăceam mâlc fiind doar PR2...

Am avut PR3 dar din cauza unei pauze majore pe blog...(a fost desființat, modificat, refăcut)..am decăzut la PR2.


Și toți se lăudau că li s-a mărit rank-ul, dar la mine nimic...așa că l-am ignorat. Azi am observat că am PR4, și am aflat accidental văzându-mi numele în clasamentul dofollow.ro  mult mai sus decât de obicei, la pictograme :D


Nu înțeleg ce vrea WTA de la mine...l-am pus doar fiindcă am observat că unele concursuri online cer asta, dar mie mi se pare cel mai prost site de statistici. îmi zice că nici nu am page rank, să nu mai amintesc de faptul că, după cei de acolo, nu sunt cuvinte căutate...noroc că mai am și alte statistici pe care să le iau în serios...
de la mine, 
numa' bine

4 comments:

  1. Felicitari, insa nu vreau sa aduc vesti proaste acum vad ca ai PR3 :P

    Sunt asa minunati astia de la google, se schimba intr-o veselie parca e un roller coaster. Eu de la 0 am sarit la 3 apoi la 2.. maine imi e frica sa ma uit!

    ReplyDelete
  2. Bine ai venit pe aici!

    Nu știu cum se vede la tine, dar mie în continuare îmi zice că am PR4 ...și așa apare și pe dofollow. Sau poate doar eu văd, că vor ăștia să mă perie :))

    ...dar slabe șanse să fie așa :P

    Mulțumesc pentru comentariu

    ReplyDelete
  3. oki, probabil e o eroare la actualizarea banner-ului, că pe blog apare PR4 iar pe pagina oficială e, așa cum zici, PR3 ...eh, nu mai contează :-j

    Important e că am revenit măcar la PR3, cum eram înainte de renovare :D


    (deși suna bine 4 :)) )

    ReplyDelete
  4. astea vin si trec... ideea e ca blogul si bloggerul sa ramana!

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...