Monday, July 18, 2011

Comentariile în blogosferă

Oki, știți care e faza cu comentariile încă de când eram mici copii și ne jucam pe hi5 ... cum cerșeau toți câte un comentariu, să fie băgați în seamă: „ poze noi, dați comm că dau înapoi” scria pe la toate status-urile...și unii chiar aveau liste mari de comentarii, unele din cele mai tâmpite replici, apoi a apărut moda cu elementele grafce sclipitoare în interiorul unui comentariu, și tot așa...ultima nebunie!

Ei, tot comentarii sunt și aceste de pe bloguri, dar aici uneori apar adevărate dialoguri ca pe forum. Eu nu am așa, un colectiv de cititori fideli care să dezbată articolele postate, asta în principal fiindcă de când am început, până acum vreun an nici nu m-am promovat în vreun fel, și de asemenea e un blog personal, cu articole nu totdeauna de interes general.

Dar, în ultima vreme am început să umblu pe alte bloguri, am și eu o listă de bloguri în blogroll pe care le urmăresc și unde mai comentez dacă am ce zice. Tot de curând m-am tot înscris pe site-uri care clasifică bloguri, care le citează sau am participat la diferite concursuri, în fine ideea e că am atras diverși cititori. Și  plăcut să vezi că și alții citesc și comentează, alții decât cei pe care îi știi sau îi citești.

De cele mai multe ori ajung și eu să comentez pe site-urile lor, dar, și de asta am făcut introducerea aia cu hi5, nu o fac din cauza sentimentului de vină sau datorie (hai să comentez și eu că el a comentat la mine) ci o fac dacă găsesc ceva interesant, și pentru că abia atunci, prin link-ul din comentariu, am descoperit respectivul site. De cele mai multe ori găsesc ceva interesant tocmai fiindcă e o pagină web pe care nu am mai văzut-o.

Așadar, să nu vă mirați CĂ COmentez :D
de la mine, 
numa' bine

3 comments:

  1. Ahahaha, hi5! :)) Ce vremuri! Imi amintesc si eu comentariile alea stupide pe care si le puneau atatia la poze!

    ReplyDelete
  2. am citit ce ai scris si ma intrebam daca folosesti Google Reader pentru a te abona la postarile acelor site-uri sau bloguri pe care le urmaresti cu atentie. e mult mai usor asa ;)
    zilele acestea, am scris postarea referitoare la cat de mult conteaza pentru un blogger ca noi, sa avem cat mai multi abonati :

    http://patrickdan.blogspot.com/2011/07/cum-ajuta-google-reader-un-blogger.html

    multam fain, pentru vizita, comentariu si daca te vei abona la blogul meu intr-una din modalitatile care iti convin : FeedBurner, Reader etc ;)

    bafta si spor la scris !

    ReplyDelete
  3. Salut PATRICKdan. Bine ai venit. Fiind utilizator blogger știi foarte bine că sunt legate între ele cele două: google Reader și lista de abonați pe blogger.

    Astfel, răspunsul la întrebarea ta ar fi: DA folosesc google Reader, și am citit articolul tău și a lui Tudor

    Am spus-o și o mai spun: sunt un fan convins google, deci mă folosesc cu ce mai mare plăcere de serviciilel lor (momentan așa, în limita nevoilor, cunoștințelor și timpului)

    Mulțumesc și eu pentru vizită și comentariu. Sper să găsești motive să revii.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...