Monday, January 11, 2010

Mă las păgubaş

Nu ştiu cum se face că niciodată nu reuşesc să-mi fac treaba dimineaţa. Nici să mă spăl pe ochi, nici să mă spăl pe dinţi...nimic din ce ţine de preaminunata baie a căminului.

Mereu se întâmplă să fie femeile de servici în plină acţiune..Şi frate! e chiar acţiune..că sunt înarmate cu un furtun cu apă sub presiune....nu e chip să stai în aceeaşi cameră! Când mă trezeam dimineaţa, înţelegeam..e dimineaţă, e ora de curăţenie..dar apoi am început să mă trezesc la ore diferite ...aceeaşi chestie.

Azi mi-am făcut de cap ....m-am trezit foarte târziu

pe la 8 — la baie se făcea curăţenie...m-am culcat înapoi ..
pe la 10 — se făcea curăţenie ... m-am culcat înapoi
pe la 11 am mers la baie şi era linişte — m-am întors în cameră să îmi iau cele necesare pentru duş..
pe la 11 şi oleacă am vrut să fac duş — imposibil...duşurile erau în curs de spălare...mi-a ţinut oleacă de morală tantea că "nu o lăsăm nici să spele" aşa că m-am întors în cameră cu coada între picioare....

M-am lăsat păgubaş, m-am îmbrăcat şi am plecat la facultate....

pe la 12 şi ceva când m-am întors..am mers la baie — ghici ce: femeile de servici iar spălau, de data asta oglinzile.

De ce frate nu te apuci de ceva şi să termini ....faci o chestie..mai stai la taclalale în vestiar  şi apoi faci altă chestie (că se vede când stau la bârfă, vestiarul fiind exact lângă baie)
Înţeleg că nu e o slujbă plăcută că e mulţi ţărani care îşi dau drumul pe unde apucă; mai ales după weekend e dezastru fiindcă în weekend nu se spală nimic...se adună deci mizeria de 3 zile....Dar, asta e meseria ..nu îţi place lasă-te PĂGUBAŞ!


****

Mmmda ...  ar mai fi momente în care m-am lăsat păgubaş,  dar ăsta e cel mai recent, şi vi l-am relatat pentru că se potriveşte cu tema concursului lui Neamţu'.

****
Later Edit: am apucat să fac duş azi...cu o apă caldă ca o ploaie de toamnă. Cu ocazia acestui L.E. aş vrea să fac şi un anunţ: "Bă, ăla care ţi-ai uitat chiloţii pe peretele dintre cabinele unu şi doi, du-te şi îi ia acum, dacă îi mai vrei, fiindcă mâine dimineaţă vor fi confiscaţi de femeia de servici şi nu îi mai găseşti"

de la mine, 
numa'bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...