Sunday, January 03, 2010

evident

frumos început de an ...

Am o stare de n-am stare! Panicat de mor din cauza examenelor şi verificărilor ce vor năvăli în curând..timpul parcă nu îmi mai ajnge, de fapt niciodată nu mi-a ajuns, muzica nu mă mai calmează, deşi unele melodii îmi ridică puţin moralul şi mă fac să vibrez şi să ţopăi, nimeni nu îmi intră în voie, nu are cine să mă calmeze, nu e nimeni care să merite să mă calmez ...NU, nu sunt eu..nu sunt un Trist aşa cum zicea Caza..

Eu mă cunosc ...nu sunt aşa! dar cum pot nega asta când aşa par....înţeleg că ei nu au cum să mă înţeleagă...nu mă cunosc, nu m-au văzut fericit, nu m-au văzut extaziat, nu m-au văzut în apele mele cele minunate, nu m-au văzut cu tine.

Adevărul e că nu sunt eu fiindcă ceva lipseşte....ceva important din viaţa mea. Ceva sau cineva sau, mai bine zis, ambele! Nu, nu mă pot concentra, nu am randament în orice aş face, nu am chef, nu sunt fericit...doar mimez ceva, dar e de moment..dispare la scurt timp şi revin în letargie...

Da! În ultima vreme sunt aşa şi mai rău e că nici nu am cu cine vorbi, fiindcă cele două fiind strâns legate, lipsesc... noroc de blogul ăsta că altfel aş înnebuni. Săracul câte îndură! (probabil am început să înnebunesc de-a binelea ...tocmai am personificat o pagină web...e absurd ...mi-am dat seama la timp deci asta înseamnă că încă sunt raţional??).  Messenger-ul îl ţin deschis..de ce? pentru reclamă?..că oricum nu am cu cine conversa, telefoanele sunt obiecte de decor...balast care consumă curent o dată la câteva zile....blogul e cam gol, deşi văd că lumea mai intră din când în când şi pe la mine....ar tebui să public ceva interesant şi captivant pentru toţi..dar de unde atâtea gânduri paşnice?

Atât de multe mă petrec acum....panică, frică, durere, tristeţe, stres, dorinţă, dor, dragoste, amintiri plăcute, vise distruse, speranţe deşarte, migrene,  foame..da şi foame, ah! cât aş vrea să scap de toate (şi nu am tendinţe de suicid, Doamne Fer'). (agonie şi nici urmă de extaz)

Îţi vine să crezi că nimic nu mă mai încântă? Plănuiam ieri cu Radian o excursie de escaladă, puţin alpinism, vreo câteva excursii cu bicicleta... munţi, cort...eu iubeam astea..tind să cred că încă le iubesc dar nu am nici o tragere de inimă ...clar...ceva se întâmplă cu mine. Poate după sesiune voi fi din nou eu...

Nu am nimic care să mă impulsioneze destul...banii nu au făcut-o niciodată destul de bine....un singur lucru îmi dă putere şi mă face să fiu eu...singurul lucru care acum îmi lipseşte.... În rest am de toate mulţumesc lui Dumnezeu, doar...trebuie să fac ceva

mâine dimineaţă sper să mă simt mai bine, să regret că am scris tot monologul ăsta supid şi plictisitor pentru majoritatea.... Nu vă place ce scriu, nu mai intraţi ...Cum zicea şi Andreea, într-un articol mai vechi (de fapt comentariu la acel articol): "Eu scriu pentru mine, scriu ca şi cum aş ţine un jurnal, aşa am scris mai mereu, şi nu pentru aşteptările celorlalţi de la mine. Sper, totuşi, să-ţi placă ceea ce vezi aici. :)" Aş mai completa "nici pentru faimă sau reclame care să îmi dea bani"..asta ca să îl înţep pe Mircea şi ideile lui de îmbogăţire pe blog....Acelaşi Mircea care spunea să fac blogul mai puţin plictisitor ca să adun vizitatori care să îmi aducă venituri, acelaşi Mircea care nici măcar nu îmi citeşte blogul... deci m-am înşelat..Mircea îmi citeşte blogul....acum mă simt mai bine..Scuze dacă te-am supărat, dar nu am făcut decât să "citez" ce mi-ai zis...sau cum am înţeles eu.. Faptul că e plictisitor ştiu sigur că ai zis :P

Azi sunt mai răutăcios...am început de dimineaţă, de la un mesaj primit... Dar povestea e prea lungă şi neinteresantă..."prieteni" care sunt prieteni doar când e nevoie să îi ajuţi...pentru care oricâte ai face tot nu îşi dau seama că ei nu au făcut mai nimic...ştiu doar să scoată ochii în continuare şi să arunce vina tot pe tine. Nu îmi place să fiu sau să mă simt folosit. E o diferenţă mare între ceea ce ziceam ieri, cum că îmi place să ajut şi să "servesc" şi ideea de a fi folosit.


Dar lucrurile se vor schimba şi, aşa cum spuneam acum câţiva ani, "dacă ai nevoie de ajutor, ajută-te singur!" celorlalţi nu le pasă decât de fesul lor cu interes.!

de la mine,
numa' bine

1 comment:

  1. Manule...ce sa'ti spun...cu bicla vei mai merge daca ai sa mai vrei sa pedalezi alaturi de cei din Lr:) Adica...esti om de baza:) Sa retraim supararile dar mai ales bucuriile:) va fi o onoare si o placere sa te vedem din nou alaturi de noi atat in Iasi cat si in Btur:)

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...