Wednesday, January 06, 2010

it hurts

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA




Fiindcă aici pot urla!

Nu ştiu de ce, ăsta sunt ...nu am cerut să fiu aşa, şi nu am cum să schimb sentimentele...

Comportamentul, aspectul, îmbrăcămintele, culoare pielii a părului sau a ochilor .... se pot schimba toate acestea şi multe altele, dar sentimentele, emoţiile.... astea cum să le schimbi?

Durerea cum o schimbi? mai ales că uneori cauzele ei vin una după alta, doar, doar cât să nu se amelioreze niciuna ... Uneori sunt aşa sătul de toate....
am nevoie de un fir de păr...să mă agăţ...

4 comments:

  1. Check this out: http://raduclapa.blogspot.com/2009/12/cu-toate-acestea.html

    :)

    ReplyDelete
  2. :)) .. da.. am ipostaze şi ipostaze... uneori sunt mai raţional şi mai controlat, îmi cenzurez emoţiile sau le camuflez cu altceva, alteori cad în crize sentimentale...e mare ameţeala din sufletul şi mintea mea.

    Dar mulţumesc de comentariu..tare.. am râs cu poftă.. Mulţumesc

    dacă vrei să pui link în comentariu trebuie să scrii [a href="aici linul"]aici text[/a] doar ca sunt paranteze triunghiulare nu pătrate cum am pus eu..dacă puneam triunghiulare apărea doar link către calea dintre ghilimele.

    Sper că am fost de ajutor.

    ReplyDelete
  3. i know it does...but it will also pass...hopefully >:D<

    ReplyDelete
  4. Şi eu mă contrazic singură de cele mai multe ori, se întâmplă şi la case mai mari. :) Îţi mulţumesc pentru că mi-ai spus cum se pune link în comentariu, nu ştiam.

    În altă ordine de idei, cu plăcere. :)

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...