Tuesday, December 24, 2013

Sărbători fericite (offline), dragilor!

Twas the night before Christmas, when all through the house
Not a creature was stirring, not even a...
mouse.


Da dragilor, e Ajunul Crăciunului și sper că sunteți acasă, la căldurică, lângă bradul împodobit, înconjurați de cei dragi. Noaptea asta vine Moș Crăciun și încep oficial sărbătorile de iarnă. Vă doresc zile minunate și relaxante de concediu, bucate alese mâncate cu măsură, distracție cât cuprinde și cât mai mult timp petrecut offline.

Să facem, zic, o pauză de la lumea asta virtuală și să ne apropiem mai mult în realitate. Eu anunț că începând de acum, până trece măcar Crăciunul, nu am să mai intru pe net. Asta și fiindcă mă înscriu la Concursul Național de Stat Mai Puțin pe Net de Sărbători.

Și dacă mă vedeți online e pur și simplu fiindcă telefonul meu va fi conectat la internet, dar eu nu-l voi butona. Prin urmare, să nu vă supărați dacă nu am să vă răspund sau nu am să vă scriu.

Să ne auzim/citim cu bine după cele trei zile de Crăciun! 

Sărbători fericite tuturor!!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...