Thursday, December 19, 2013

Cum să... faci o ansă pentru pistolul de lipit

Acum câteva zile 1 eram printr-un magazin de componente electronice și am fost uimit să văd că sunt la vânzare anse de cupru pentru pistolul de lipit.

Vârfuri pentru letcon sau anse pentru pistoalele alea chinezești, știam că se comercializează, dar anse de cupru pentru pistoale românești?? Serios? Toată viața mi le-am făcut singur și nici prin cap nu mi-a trecut să dau bani pe așa ceva. Mereu găsesc un capăt de conductor din care să fac la nevoie o ansă nouă. 

Pentru cei care ar fi cumpărat o ansă de la magazin, am făcut acest video. Poate așa veți face singuri ansele și nu veți mai da bani pe ele. Mai ales că erau 1 leu bucata, jaf la drum mare!!!

Dacă vă place, nu uitați să dați un share, un like sau să vă abonați dacă nu ați făcut-o deja. 
Mersi, sunteți grozavi!



[1] de fapt am filmat și făcut acest articol mai demult, dar a fost programat pentru azi să apară :D

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...