Wednesday, May 15, 2013

Vreau să fiu corespondent blogdefotografie.ro la Fotogenica '13

Ce înseamnă să fiu corespondent pentru blogdefotografie.ro în cadrul evenimentului Fotogenica 2013

Păi în primul rând să particip la eveniment, să fiu atent la ce se întâmplă acolo, să particip la workshopuri, apoi să scriu un rezumat, un articol pe blogdefotografie.ro despre cum a fost și ce s-a întâmplat. 

Pentru a participa la eveniment și a avea onoarea de a purta numele de corespondent blogdefotografie.ro, trebuie să câștig campania de pe blogalinitiative, o campanie organizată cu sprijinul celor amintiți mai sus, respectiv blogdefotografie.ro și fotogenica.ro.



Să vă spun sincer, lucrul care m-a convins să scriu acestă postare a fost faptul că cei de la Canon sunt sponsorii evenimentului.  Știți prea bine că eu sunt fan Canon, că am și am avut aproximativ numai camere foto Canon. Al meu EOS 500D e cam neglijat în ultima perioadă, fiindcă nu am avut timp să mai ies la pozat. Doar la muncă mai fac fotografii, dar pe alea nu pot să vi le arăt din motive de confidențialitate.


Revenind la eveniment, ca să vă explic mai pe larg: câștigătorul campaniei are asigurat un loc la eveniment, adică participarea la workshopuri, transport și cazare dar și onoarea de a fi corespondent pentru blogdefotografie.ro

E o ocazie minunată pentru un fotograf amator ca mine să afle lucruri noi. Ar fi primul workshop la care particip, primele noțiuni pe care le aflu de la un lector. Numai privind programul evenimentului și mor de nerăbdare. Când vezi că sunt atât de multe workshopuri și atât de multe lucruri de învățat, când vezi toate acele echipamente puse la dispoziție, mai că te apucă leșinul.

Singura mea dilemă e că nu m-am hotărât la care workshopuri să particip, fiindcă din ce am observat în program, pot participa la maxim două: unul dimineața, iar unul seara, în ziua de sâmbătă. Eu mi-aș dori să particip la toate, dar e doar o singură zi și locurile sunt limitate.

Spre exemplu, tare mă fascinează fotografia subacvatică, dar cum nu știu să înnot și nici nu sunt scafandru, frumos ar fi din partea mea să las locul pentru cei care se scufundă des și care vor face asta în viitorul apropiat. În schimb m-aș duce la workshopul de fotografie nocturnă la cel de astrofotografie (că e altă pasiune ascunsă de-a mea), la cel de Tehnică fotografică, la cel de Glamour and Beauty, la workshopul Video cu DSLR (că doar cu un DSLR filmez și eu :D ) și la cel de Body Shapes. Ah, toate sună bine!

Sincer, nu-mi vine să cred că am și eu o șansă la așa ceva! Da, e mică această șansă fiindcă e ultima zi a campaniei, dar vreau să cred că nu e prea târziu. Chiar dacă luna asta sunt foarte ocupat, în perioada 7 - 9 iunie (când are loc evenimentul) lucrurile vor fi altfel și ar fi o idee excelentă să plec un weekend pentru a învăța de la specialiștii Canon :)

Da dragilor, chiar VREAU să merg la Fotogenica anul acesta, pentru că, așa cum am mai spus-o eu nu sunt un mare fotograf, dar participând la workshopuri și studiind mai mult, pot deveni, mă pot îmbunătăți!

Tare mă mai bucur să văd Canon pe BlogalInitiative... sper să mai fie multe colaborări în viitor!

Mulțumesc BlogalInitiative, mulțumesc Dragoș Asaftei și mulțumesc Canon pentru această șansă, pentru această campanie/concurs.

Dragilor, să dea Domnu' să ne citim prin iunie de la Bran, de unde, dacă voi fi fericitul câștigător, vă voi scrie cum decurge evenimentul!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...