Wednesday, May 29, 2013

Premiul de la Recolamp și BogalInitiative

Dragii mei, ziua de 21 mai a fost o zi foarte frumoasă pentru mine din mai multe motive, dar cel care a pus „cireașa pe tort” a fost momentul când am citit câștigătorii campaniei Recolamp și am constatat că am fost pe locul 2 (locul 1 în clasamanetul juriului).

Sincer, mi-a încheiat perfect ziua! Știți prea bine cât de mult îmi doream un smartphone, iar acum visul a devenit realitate :D

Nu am să mă mai lungesc prea mult în cuvinte, las clipul video de mai jos să vă arate ce am primit azi prin curier!

Mulțumesc echipei recolamp și mulțumesc BlogalInitiative

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...