Saturday, May 04, 2013

Vă doresc Sărbători Fericite!

Dragii mei, vă urez Sărbători Fericite! Sper că sunteți acasă, cu familia, cu cei dragi, că vă simțiți bine și vă veți bucura de aceste două zile de sărbătoare. 

Dacă nu sunteți pe acasă, vă doresc să vă simțiți de milioane acolo unde sunteți, să fiți veseli și plini de optimism și să vă bucurați de acest timp ca să vă relaxați și să luați o pauză de la agitația zilnică.

Paște Fericit!

Eu pe blog mai rar, dar acum, de sărbători, nu puteam sta deoparte. Și fiindcă sunt zile libere, vin cu vreo două recomandări: prima muzicală, iar a doua video. Am vizionat un film vechi și minunat, care sigur v-ar place!

Cea mai recentă obsesie în calitate de muzică e o producție românească care sună magnific! E drept, gusturile mele în materie de muzică sunt extraordinar de diverse, de aceea e posibil ca unors să nu li se pară cine-știe-ce melodia. Eu am ascultat-o în fiecare zi după muncă, imediat ce ajungeam la PC și momentan e în fruntea playlist-ului personal din YouTube. :D

Pentru acestă melodie trebuie să mulțumesc domnișoarei Loredana, fiindcă pe blogul ei am găsit-o :) Mulțumesc!


Pe lângă recomandarea muzicală, spuneam că am și o recomandare video: un film care sunt sigur ca vă va place foarte mult: The Green Mile (1999). Dacă nu l-ai văzut, te invit să o faci cu prima ocazie. Mai jos e un trailer, dar te provoc să nu dai play, ci să vezi filmul înainte. Nu vei regreta! E un film minunat de 3 ore și un pic.

Despre trailer vreau doar să spun că mi se pare bine făcut. Spre deosebire de o grămadă de jeguri de trailere care există la filmele mai noi. Pe lângă secvențele din film care sunt amestecate inteligent, replici care sunt mixate cu alte imagini, mai e introdus și un pasaj care nu apare în film. Fie e ceva ce au tăiat la montaj din filmul original, fie au tras separat cadru video și voice-over pentru trailer. Oricum ar fi, trailerul e bine gândit, iar filmul, așa cum spuneam, e genial!


PS: Nu am uitat că trebuia să fac topul pe 1 mai, dar n-a fost timp. Încerc să  mă revanșez cât pot de repede... :(

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...