Monday, October 29, 2012

VideoBlog 018: Cremă anti-frig?


(3min52sec)
Dragilor, din păcate mi-am încălcat promisiunea de a vă ura Bună Dimineața cu un video în fiecare luni deoarece,  fiind plecat din oraș, nu am pregătit nici un material weekendul acesta.

Și pentru că am eșuat în a vă furniza videoblogul la prima oră aveam de gând să nu mai filmez azi.  Dar iată că în drum spre facultate mi-am găsit tematica pentru acest clip scurt.

La final e o întrebare, și chiar aș vrea răspunsuri de la fete, că poate așa înțeleg și eu. Ce ziceți fetelor?


AttributionsThe soundtrack used for the intro came from Lucas Gonze

9 comments:

  1. Ok..nu cred ca sunt eu cea mai in masura sa imi spun parerea avand in vedere ca imi ajung degetele de la o mana pentru a numara de cate ori am purtat fusta, daaaar consider ca fetele astea merg pe principiul "baba la frumusete rabda!" sau cu alte cuvinte, ce mai conteaza frigul atata timp cat arata bine.
    Totusi, am purtat pe o vreme mai rece putin pantaloni scurti, dar cu ciorapi subtiri..si ghetute..si sa stii ca atata timp cat incaltarile sunt ok, tin cald si mai ai si o geaca/palton de toamna/iarna, nu e chiar atat de rau..nu prea bagi de seama ca genunchilor le este frig.. ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Măi, nu contest ce zici tu, poate că cizmele și paltonul țin cald, dar domnișoara în cauză nu avea nici un palton care să-i acopere posteriorul sau picioarele. Dar cred că ai zis foarte bine: „baba la frumusețe rabdă

      Și nu, nu avea colanți cum mai poartă fetele când e frig... E drept, nu m-am uitat atent, e posibil să fi avut dress (parcă așa se numeșete, nu) dintr-ala subțire de culoarea piciorului... Mergeam prea repede ca să am timp să analizez.

      Delete
  2. Eu de felul meu sunt friguroasa, sincer; port esarfa la gat din septembrie, si colanti pe sub rochii, si chestii de genul. Imi aduc aminte cand eram in anul I, si ma duceam la facultate infofolita bine, cu flanea, palton, caciula de blana si guler atasat; si imi era frig. Vad in fata mea o domnisoara, cu rochie scurta, dress subtire, culoarea pielii, si purtand un amarat de paltonas, care acoperea mai nimic... Nu vreau sa stiu cat de frig ii era ei; sau cine stie, poate poate avea un fel de radiator intern. Nu le pot intelege pe cele care de dragul modei, isi nenorocesc sanatatea. Prefer sa arat ca o perna, si sa imi fie cald, decat sa ma trezesc cu probleme mult mai mari pe termen lung.

    ReplyDelete
  3. Iooi... eu una sunt destul de friguroasa; port esarfe din septmbrie, colanti pe sub rochii, flanelute crosetate, chestii crosetate in cap, si alte alea. Imi aduc aminte de o faza de acum 2 ani: ma duceam la facultate, infofolita bine, cu palton, caciula de blana, guler atasat, cizme.. na, era decembrie, cam -5 grade. Cand deodata, apare in fata mea o domnisoara cu rochie scuuurta, dress subtire, culoarea pielii, si un pardesiu subtire, de toamna. Cred ca m-am oprit si m-am uitat la ea vreo cateva secunde. Nu foarte politicos din partea mea, but there you have it.
    Sincer, nu le inteleg pe cele care se chinuie asa doar ca sa primeasca doua-trei priviri admirative. Eu una prefer arat ca o perna, decat sa am probleme mai mari pe termen lung.

    Sau poate respectiva domnisoara te considera un om fain. Sau eventual ii placea vechea tunsoare :))
    Seara faina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e bine să te gândești la sănătate :D

      Cum ziceam și în comentariile de pe YouTube, și eu mai ies în pantaloni scurți iarna, dar doar prin campus, până la magazin.. nu merg în oraș în tricou.

      Mulțumesc de urări. Seară minunată și ție!

      Delete
  4. Mi se intampla in perioadele de ,,tranzitie" sa nu apreciez eficient cat de frig este :P Fie ma imbrac prea subtire, fie prea gros :)) Nu mai e cazul acum, s-a mai stabilizat vremea.
    Dincolo de asta, uneori mai apelez si eu la cizme foarte calduroase (deci chiar de iarna) + ciorapi foarte grosi (ceva in genul colantilor) + fusta/rochie. Dar neaparat geaca peste, de toamna :)
    Diana zicea bine, in principiu conteaza incaltamintea si sa iti fie spatele acoperit bine :)

    Insa zilele astea mi s-a parut ca e atat de frig... Sincer, ciorapii aia de culoarea piciorului e ca si cum nu ar fi, cand e asa de frig. Sigur simt si ele frigul, dar isi asuma riscurile. Fosta mea colega de camera purta in mijlocul iernii pantofi cu toc (deci pantofi, nici macar ceva cizmulite), fuste scurte, geaca scurta (mda, era groasa si de iarna teoretic, dar fiind atat de scurta nu ajuta prea mult). Caciula nici nu exista in lumea ei :) Si evident ca s-a lasat cu internari, raceli si probleme de sanatate. Dar nu si-a invatat lectia... Mie mi se pare incredibil na. Ca sa nu spun stupid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mai greșește omul, îl surprinde vremea nașpa, dar parcă e prea de tot. De aia e bine să fii matinal, tragi o gură de aer și verifici atmosfera, apoi știi cum să te îmbraci :P

      Luni chiar a fost groaznic de frig. Zilele astea a mai ieșit soarele pe la amiază, dar luni mi-a fost frig și mie :D

      Delete
  5. p.s Hihi, m-am abonat pentru ca am tot incercat zilele astea sa imi fac putina ordine pe youtube, m-am si dezabonat de la unii si m-am abonat la altii :) Si da, evident ca imi place de tine, ca nu imi pierd timpul aiurea cu oameni irelevanti :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc foarte frumos. (dar gata cu laudele, mai trimite și niște critici :P )

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...