Friday, October 12, 2012

Eternal Sunshine (+eng)

Check for english version below

Am văzut filmul ăsta acum foarte mult timp, dar nu pot să îl uit.

Și asta nu fiindcă ar fi o capodoperă, sau fiindcă-mi place Jim Carrey, ci ... pur și simplu îmi amintesc din când în când unele pasaje care mi-au rămas în minte.


Voi ați avut ocazia să îl vizionați? Cum vi s-a părut?





****
English Version
****

Eternal Sunshine


I saw this movie a long time ago, but I can't forget it. And that's not because it is a masterpiece or because I like Jim Carrey, it's just that some parts of it that stayed in my mind keep surfacing now and then.


6 comments:

  1. L-am vazut, da... si m-a durut. Trag concluzia ca e un film bun, l-as reviziona dar am o strangere de inima..
    Jim Carrey mi se pare genial in rolurile lui ,,serioase", tocmai pentru ca are o ciudatenie a lui care il face memorabil si interesant, pentru ca in mod normal ar fi comic, dar faptul ca nu e aduce un plus de dramatism personajului..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te înțeleg perfect, nici eu nu l-aș putea reviziona acum fără să-mi fugă mintea...Sincer să fiu, când l-am văzut pe Jim în film (nu știam ce film e înainte să înceapă) am crezut că e o comedie, fiindcă eram obișnuit ca el să joace doar roluri comice.

      Iar citatul dat... asta-i cu totul altă poveste. Și cred că din cauza acestuia nu cred că voi uita vreodată filmul.

      Dar întreaga idee de a te lupta cu uitarea mi se pare faină (chiar dacă în cazul de față uitarea e forțată... dar mai multe nu mai zic ca să nu fiu spoiler și fiindcă am văzut acum multă vreme filmul, și nu mai știu toate detaliile :P

      Delete
    2. Nici eu nu imi amintesc detaliile, imi amintesc insa foarte bine starea pe care mi-a indus-o filmul :) Si da, imi amintesc si citatul... Te regasesti/regaseai in el?

      Delete
    3. Când a ajuns filmul la partea aia, parcă mi-ar fi citit gândurile. Da, m-am regăsit în el și cred că mă mai regăsesc foarte bine în el. Nu aș vrea să analizez asta ca fiind un lucru rău sau un lucru bun. În film era destul de logic (sau devine la final) de ce el era atras de ea: fiindcă se cunoșteau deja... sau s-au cunoscut și iubit înainte... e ca un deja-vu sentimental (uite că tot sunt spoiler).

      Dar la mine e altceva... nu e regăsirea unui sentiment uitat.

      Delete
    4. Am inteles... Ma bucur ca nu faci asta - in ultima perioada, am ajuns la concluzia ca e inutil sa analizezi din perspectiva aceasta lucrurile (daca e bine sau rau). Lucrurile pot fi doar intelese (cauze, consecinte, mod de manifestare), si fara sa le tot atribuim etichete de bune/rele.

      Oricum, e interesant sentimentul si nu ar strica sa "sapi" putin prin tine, daca nu ai facut-o deja :)

      Delete
    5. Dacă aș săpa aș găsi și cauza, sau poate am găsit-o, dar nu am să o scriu aici.. poate cu altă ocazie :)

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...