Monday, October 22, 2012

Video Blog 017: Servire Asistată


(4min50sec)
Bine v-am regăsit la începutul unei noi săptămâni de toamnă.

Din păcate, problema mea legată de înregistrarea audio nu s-a rezolvat, pentru că reportofonul pe care îl foloseam, s-a stricat. Așa e când cumperi chestii ieftine, dar ce să-i faci... îmi pare rău că am aflat abia acum, după ce am filmat câteva materiale. Data trecută credeam că am făcut eu ceva greșit, și abia acum am constatat că el era vinovatul.

Și fiindcă tot vorbim de sunet, e cazul să mă scuz și pentru zgomotul de fundal ce apare pe la jumătatea clipului. Eu fiind obișnuit cu el, nici nu l-am băgat de seamă decât la montaj, când era prea târziu.

Nu știu cât voi reuși să mă țin de blogging de acum înainte, dar măcar această rubrică sper să o păstrez. Vom vedea :)


AttributionsThe soundtrack used for the intro came from Lucas Gonze

4 comments:

  1. Azi chiar e luni! Cu o saptamana mai tarziu, dar luni :)
    Prefer si eu magazinele cu auto-servire, din motivele amintite de tine si pentru faptul ca nu imi place sa imi sufle cineva in ceafa cand stau sa ma gandesc ce produs sa iau :)
    Ar fi dragut sa fie totusi si angajati care sa raspunda frumos eventualelor intrebari ale clientilor, insa domeniul asta de interactiune angajat-client mereu va fi unul greoi. Am lucrat si eu in vanzari si, nu stiu, uneori imi venea sa arunc cu produse dupa unii clienti, atat erau de imbecili, dar asa cum bine ai subliniat tu, asta nu inseamna ca ar trebui sa il tratezi si pe urmatorul la fel doar pentru ca cel dinaintea lui te-a indispus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e luni.. e o luni în care nu v-am urat bună dimineața fiindcă n-am avut nici un material pregătit. Am fost plecat în weekend și la întoarcere am fost atât de obosit încât n-am făcut decât să dorm. Rămâne pe lunea viitoare :)

      Mă bucur că ești de acord cu mine :). Nu știu alți cum sunt, dar pentru mine a fost greu fiindcă sunt ușor impulsiv și irascibil. În ultima vreme încerc să mă controlez cât pot de mult... :D Norocul meu e că am avut un job destul de simplu... eram angajat mai mult să car marfă decât să servesc... Servirea era așa, ocazională și puteam să mă retrag când era vreun client care să mă enerveze.. lăsam angajații de drept să-i servească.

      Delete
  2. Da, ce adevar graiesti tu acolo...Dom`le daca nu ai chef de mine (sau alti clienti) pleaca acasa, demisioneaza, dar nu sta aici sa iti arati incapabilitatea de ati face treaba cum trebuie ..Dar la fel de stresanti sunt si cei din anumite magazine in care nici nu apuci bine sa intri si deja au sarit pe tine...Multumesc, dar daca am nevoie, vin eu sa solicit ajutor..Oricum, varianta autoservire e cea mai buna, mai ales ca ai timpul necesar de a sta si de a "casca ochii" la toate produsele si ofertele posibile, sa le analizezi, vezi care e mai bun etc etc..

    ReplyDelete
    Replies
    1. da.. că tot vorbisem de asta, azi tantea de la magazin mi-a aruncat restul pe tejghea, și nici nu a răspuns la politețuri... nu știu ce anume o supărase înainte să ajung eu la geamul chioșcului.. În fine, oricum nu a veam o stare prea faină.. nici n-a mai contat gestul ei.

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...