Thursday, November 24, 2011

Sauvage?

Stau și mă minunez uneori cât de multă atenție și timp alocă unii pentru propria podoaba capilară. Îi vezi că discută între ei la baie despre consistența diferitelor tipuri de gel și stau cu orele în fața oglinzii, cu zece feluri de piepteni, așezând fiecare șuviță de păr în parte.

Dacă ar prezenta atâta migală și în alte domenii ce frumos ar fi... am fi mai buni ca nemții.

Intrasem azi în baie să spăl vasele și era un tip după ușă,  în fața oglinzii. Inițial am crezut că se bărbierește, fiindcă nu zăream decât puțin, cu coada ochiului, niște mișcări ale mâinilor sale. Dar de fapt tipul își pregătea frizura, probabil pentru ieșire în oraș sau în club. Am mai văzut oameni care să își facă părul la baie: intră, aranjează puțin, verifică aspectul și ies, dar tipul ăsta, de când am intrat și până am terminat de spălat toate vasele nu a încetat să-și aranjeze șuvițele...

Nu știu ce e așa mare nebunie, atâta muncă pentru nimic...Eu nu sunt adeptul părului cu gel ci prefer să fie lăsat liber, să stea singur într-o formă oarecare; nu îmi place părul înțepenit, ci vreau să am un păr moale, un păr pe care să îl poți atinge fără să ruinezi munca de jumătate de oră, un păr în care să te poți „juca”. Dar e drept că nici nu umblu prin discoteci și nu ies la agățat prin cluburi, deci nu am de unde să știu care e moda, sau ce se cere...

Cu toate acestea am avut și părul țeapăn de câteva ori, dar nu fac din asta un obicei sau o obligativitate. Nu am probleme de genul: „nu pot ieși din casă fiindcă nu mi-am făcut părul încă!” Și serios că asta mi se pare culmea: să te țină părul în loc!

Singura chestie pe care o fac părului meu e să îl tund, din când în când, și să îl spăl, restul se întâmplă de la sine....Adică cel mai bine se aranjează când mă culc imediat după baie, cu părul ud, mai ales dacă e puțin mai lung. În asemenea cazuri, dimineața e o loterie: fie arătă ciufulit de bine, fie e doar ciufulit (un fel de sauvage, vorba reclamei), fie coafura are nevoie de reparații urgente pe jumătate de cap! Asta dacă nu cumva mă trezesc prea târziu și fug direct la facultate, fără să arunc privirea în oglindă.... :))

Oricum ar fi nu mă deranjează prea tare. Și nu, nu am mers ciufulit niciodată la o chestie importantă gen interviu. De obicei când dimineața urmează să fie un eveniment important, examen sau orice altă situație ce necesită costum, sunt treaz cu mult înainte de plecare, fac duș și las părul să se usuce normal.

Dar cel mai simplu e să fii tuns scurt..scapi de orice grijă, păcat că nu îmi place părul prea scurt!

Timp irosit!
de la mine, 
numa' bine

4 comments:

  1. Îmi place foarte mult cum gândeşti. De-ar fi toţi băieţii ca tine... Păcar că lumea asta s-a umplut de cocalari narcisişti X_X

    ReplyDelete
  2. :">

    Bine ai revenit Ana.

    Narcisiști (-iste) sau nu, fură priviri pe stradă (mă refer și la fete și la băieți)

    ReplyDelete
  3. Mie nu imi plac baietii/barbatii ,,frezati", gelati si etc. Nu e vorba nici ca imi displac, insa prefer, cum ziceai si tu, un par moale, liber, prin care sa imi pot trece mana fara sa primesc reactii disperate de ,,imi strici freza" :)))
    In ultimii ani, am impresia ca unii baieti petrec mai mult timp in fata oglinzii decat fetele. O fi bine, o fi rau.. ?! :)

    ReplyDelete
  4. Buna Iulia, exact la fraza aia mă gândeam în timp ce scriam articolul.

    Nu înțeleg de ce ai vrea să îți faci părul atât de neprimitor?

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...