Tuesday, November 22, 2011

Ca să nu ziceți că nu mănânc sănătos!

Astă seară am avut chef de ceva ușor și fiindcă îmi făceau cu ochiul legumele din frigider, m-am hotărât să fac o salată.
Am încetat de mult să respect rețete, prin urmare am pus tot ce am crezut de cuviință din cele disponibile. În imaginea din dreapta se disting, înainte de amestecare, varza, roșiile, puțin morcov, un ardei roșu și porumb dulce. Am mai adăugat apoi cubulețe de telemea și de carne, sare ulei și puțin oțet, așa că a ieșit la final exact ca salata care se găsește la fast-food și pe care dai mult mai mulți bani.
Nu orice fast food are astfel de salate, mă refeream de fapt la cel din Țiglina II (Galați) în vitrina căruia am văzut astfel de salate la caserolă (doar că alea aveau piept de pui, parcă).

În timp ce pregăteam minunăția, la radio începuseră știrile și am aflat o chestie nouă. Cică în curând vom plăti în parcări prin sms. Parchezi, dai un sms și te tarifează cu prețul parcării. Momentan e în fază experimentală, undeva în capitală și doar unul din operatorii de telefonie mobilă permit asemenea plată (nu au vrut să spună la radio ca să nu fie reclamă).

Mi se pare totuși o chestie destul de faină, DOAR atâta timp cât nu e singura metodă de plată! Adică, eu care nu am bani pe telefon ci trăiesc din extra-opțiuni, ce fac?? (încarc lunar cu 5euro care se duc pe extra-opțiune, deci rămân cu 0 cenți credit, dar cu minute și mesaje suficiente să mă țină o lună.) Eu unde mai parchez dacă nu pot plăti?

Ce ar fi dacă ar face așa și la plata căminului? Vă dați seama ce cost suplimentar ar face studenții? Eu aș fi ultra super mega mulțumit să introducă un P.O.S. ca să putem achita regia la cămin direct prin card bancar...sau și mai frumos, să facă public acel cont bancar pentru a putea face transferuri online.....Programezi niște plăți lunare și ai scăpat de o grijă! Nu mai primești penalizări de întârziere,  plătești la orice oră, fără cozi, comod, și pentru cei care nu se întrețin singuri sau nu au bursă, plata să poată fi făcută direct de acasă, de părinți, folosind același sistem.

Dar asta e în dezavantajul studentului întreprinzător care spune părinților că plătește mai mult și bagă la buzunar diferența.

Tu ce crezi? Nu ar fi o idee bună să intre și plata căminului în lumea asta (bancară) modernă?

Să aveți o zi minunată, pauza mea s-a terminat, mă întorc la treabă! :D
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...