Wednesday, November 09, 2011

Noi pe unde mergem?

Am mai spus despre tot felul de modernizări fără cap care s-au făcut prin orașul natal, dar a venit timpul să mă iau și de parcurile din Galați, și mai exact Parcul Rizer.

Parcul e de ceva timp în renovare; au început prin înlăturarea aleilor vechi, mai exact a bordurilor de prin parc, și fiindcă toamna a avut grijă să acopere totul uniform cu frunze, de la distanță nici nu mai recunoști poteca.

Mă îndreptam spre poștă cu Mircea, și străbaterea parcului pe diagonală făcea parte din traseul nostru uzual spre oficiul poștal, doar că acum am avut de depășit mai multe obstacole, începând cu șanțul de la intrarea în parc.
Șanț săpat pentru noul gard, la care se lucra de zor puțin mai la deal, pe partea dinspre bulevardul Traian.
În colțul în care lucrau, băieții au montat și panouri dintr-alea de tablă specifice șantierelor, drept pentru care am fost nevoiți să ne abatem de la traseu și să ocolim puțin. Eh, am ajuns la poștă, nu ajunsese coletul, și la întoarcere am fost nevoiți să ocolim din nou gardul mirific de tablă, dar de această dată am găsit ceva de care să ne amuzăm: nu eram singurii care consideram prost puse acele panouri:
Să fiu sincer, nu am idee de ce au mai pus gardurile astea. De obicei se pun pentru a izola șantierul de mediul exterior, se îngrădește locul de muncă, dar în cazul de față era doar parțial acoperit... Am stat și m-am gândit și singurul motiv pe care l-am descoperit e forțarea trecătorului să ocolească zona, să nu cumva să treacă fix peste cofrajele lor, că de înconjurat șantierul nici nu se poate vorbi, fiindcă nu au destule panouri :D
Oricum, acoperirea trotuarului nu e un lucru prea bine calculat și nu înțeleg de ce abia acum s-au apucat să continue modernizarea parcului? Vine frigul, nu e vreme de betoane (sau de izolații), de ce nu au făcut-o vara? Se apropie cumva, ceva alegeri?? Nu sunt la curent cu viața politică, dar ar fi o posibilitate.
Sunt curios să văd parcul gata, să văd dacă în noul gard au prevăzut ieșirile vechi, mai exact cea care mă interesa pe mine, spre poștă...sau va trebui să ocolesc? Sunt curios cât de meseriași sunt meseriașii, dar mai ales cei care dau ordinele de sus.
de la mine, 
numa' bine

4 comments:

  1. Santierul in parcuri e cel mai detestabil, e un conflict clar de interese acolo, intre natura si mana omului. Se fac modernizari si in parcul central din Cluj, abia astept sa termine, caci parcul e superb (dar fara masini de teren si muncitori in fosforescent).

    Sper sa nu fi totusi nevoit sa ocolesti si pe viitor :D

    ReplyDelete
  2. Bine ai revenit, Iulia.

    Speranța mea e să nu facă o porcărie, așa cum fac alții prin parcuri. Nu mă deranjează șantierul, ci mă deranjează (uneori) ce rămâne în urma lui.

    Adevărul e că uneori mai mult distrug din frumusețea parcului decât să îl modernizeze.

    ReplyDelete
  3. Asta pentru ca unii (multi) nu stiu sa adune jegul in urma lor... Sper sa nu fie totusi cazul acum :)

    Am mai revenit si pana acum, dar in graba si silentios :))

    ReplyDelete
  4. Mă bucur să aud (citesc) asta.

    Nu mă refeream la mizeria lăsată, ci la faptul că uneori, modernizările strică din farmecul vechiului parc.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...