Thursday, September 01, 2011

A venit toamna...

Trist, nu? Calendaristic a venit toamna, la radio pe toți îi auzi că și-au încheiat sezonul, că pleacă acasă....deci a mai trecut un an și nu am ajuns la mare, nu am prins distracția, concertele, concursurile, nebuniile ce se organizează pe litoral.

A mai trecut o vară....a venit toamna (deși e tot cald) și ca de obicei vă întâmpin cu aceeași melodie:

mai am o lună și începe un nou an universitar...gata cu ”relaxarea”...
Gata? /floor Of, și mai am atâta treabă!
de la mine, 
numa' bine

4 comments:

  1. Am scris şi eu despre asta...De-abia aşteptam anotimpu' ăsta.
    Şi uite aşa, o luăm de la capăt cu şcoala/ facultatea/munca...:-<

    ReplyDelete
  2. eu nu pot spune că „de-abia aștept toamna”, ba, așa cum sugerează și articolul...vreau să se mai lungească vara :D

    ReplyDelete
  3. Eu nu..:| Cel puţin, vara asta a fost cea mai rea din cele mai rele .

    ReplyDelete
  4. nu pot să îmi imaginez de ce... Îmi pare rău. Vara ar trebui să fie plină de evenimente de care să îți amintești cu drag tot anul...

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...