Wednesday, September 07, 2011

Comentezi?

Ok, schimbări la blog...de ceva vreme au apărut niște schimbări..era și vremea, nu?

Cea mai nouă e legată de comentarii: am introdus, cu ajutorul celor de la intensedebate un alt formular de comentarii, dar care nu se suprapune cu cel vechi ci îl înlocuiește. Astfel, articolele care aveau deja comentarii rămân așa cum erau dar cele noi beneficiază de acest formular șmecher (m-am speriat prima oară căci îmi dispăruseră toate comentariile :D ).

Aștept părerea vostră fiindcă eu sunt în dubii....acum comentariile sunt intermediate de un alt site, adică nu mai sunt tot în cadrul „blogger” pentru a verifica și/sau modera comentariile, nu mai apar în dashboard ci doar pe site-ul respectiv...

Lansez un poll în partea dreaptă și aștept voturi...măcar câteva, sau comentarii aici, să îmi spuneți cum e mai bine: așa, cu intermediar, sau old style, cu toate comentariile salvate pe blogger. Pentru decizia finală voi lua în considerare părerile voastre!

Mulțumesc.

Later Edit: am scos formularul cel nou pentru o mai mare siguranță a comentariilor.. să le gestionez cu blogger, ca de obicei. Asta e, nu mai e „fancy” dar își face treaba. Scuze pentru comentariile pierdute, răspund acum:

Ana commented on Și așa începe distrugerea munților...:( Muntele ăla este minunat, nu merită aşa o soartă! În lată ordine de idei: de ce donezi rolele şi bicicleta?
@Ana: le dau fiindcă sunt în plus, stau degeaba, ocupă spațiu...mai am o pereche de role, mai am biciclete. Cred că nu ai citit articolul :P


Eugen commented on Și așa începe distrugerea munților...:Din pacate, banii vorbesc mai tare decat orice pe lumea asta, inclusiv muntele sau natura. Pretutindeni padurile se taie ca sa faca loc pentru terenuri de construit, partii sau alte alea.
@Eugen: Da, banii vorbesc și decizii se iau fiindcă oamenii nu mai gândesc. Distrugem pământul, că și așa acuș nu ne va mai ajunge, în ritmul în care crește numărul locuitorilor. Mulțumesc de vizită.



Cristian commented on Comentezi? 
E mai ok asa, am vazut implementat pe mai multe site-uri acest gen de comentarii si mi-a placut.
Votul meu este sa ramana asa.
@Cristian: Mulțumesc de intervenție și de opinie. Mulți au acest tip de formular, mai ales cei ce folosesc wordpress, acolo e implicită una similară, dar eu am renunțat la ea. Nu îmi convenea cum se organizau comentariile, și am scos-o înainte să se adune prea multe și să le pierd...
 de la mine, 
numa' bine

2 comments:

  1. Blogger face o treabă destul de bună, nu văd de ce ai avea nevoie de alt sistem de comentarii.

    În legătură cu pămîntul: pe oameni îi interesează ce se întîmplă acum, atîta pot gîndi. Dar asta a fost dintotdeauna, doar că mijloacele tehnologice sunt mai avansate acum. Ecce homo.

    ReplyDelete
  2. Bine ai revenit Eugen. Formularul e ok, voiam doar ceva fără anonim şi doar cu name/e-mail/website )in plus fata de cele clasice: blogger, wordpress... E minimal ăsta actual. dar vreau ceva la vedere, fără dropdown list :D

    Da, avem mijloace tehnologice mai devreme cu care sa distrugem planeta

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...