Monday, September 05, 2011

Deșeuri reciclabile sau nu?

Se apropie ziua curățeniei, și anul acesta mă gândeam să mă implic și eu oficial! Adică să mă înscriu pe site fie pentru cartare fie pentru curățare fie pentru ambele...mai vedem dacă o fac, funcție de locul în care mă voi afla pe 24 septembrie....


Dar, citind manualul de cartare am dat peste ceva ce m-a pus pe gânduri:
De când sunt hârtia și cartonul deșeuri nereciclabile? :-o Eu știam că cele două fac parte din categoria opusă, că sunt centre de colectare, că o refolosim, măcar pentru hârtie igienică....Oare m-am înșelat eu în tot acest timp? Toate cartoanele și hârtiile alea pe care le căram la centrul de colectare...erau de fapt deșeuri nereciclabile? :-?

Voi știați?


Promovez campania fiindcă e nevoie de cineva care să tragă câte un semnal de alarmă, cineva care să împingă oamenii la curățenie... Așa că dacă ai liber sâmbătă, pe data de 24, hai să facem curățenie!


de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...