Friday, September 02, 2011

o fi „S”, o fi „Z” ...ce mai contează?

 
de la mine, 
numa' bine

6 comments:

  1. Aceasta imagine este de departe cea mai buna din cate am vazut azi in scurta mea vizita online. Totusi pare destul de veche, oare nu a vazut-o nimeni pana acum sau ramane in joc aceeasi nepasare crunta?

    ReplyDelete
  2. salut Laurențiu! Da, e veche placa aia. Poza nu e tocmai veche ci de o calitate proastă!

    ReplyDelete
  3. Poate nu ştiau cum se scrie exact, dacă cu s sau z, aşa că le-au combinat :))b-)

    ReplyDelete
  4. Bună Ana! Eu cred că, de fapt, voiau ”să fie șmecheri” și să pună un Z invers...dar tot mi se pare o prostie în cazul de față.

    ReplyDelete
  5. @Da, e o prostie, dar nu mă miră deloc. :P

    ReplyDelete
  6. eu, cunoscând locația sunt chiar și mai puțin mirat :))

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...