Tuesday, April 05, 2011

pi pi la etaj

 ATENȚIE: Acest articol conține limbaj necenzurat

De parcă nu era de ajuns că, față de baie, stau în capătul opus al căminului, mai nou, e nevoie să mai și urc la etaj ca să mă piș...

Se pare că s-au gândit să dea cu var...dar de ce acum? E mai ieftin varul? Ori nu puteau să aștepte o vacanță, sau o sesiune, când căminul e mai gol?

Nu! Trebuie să mă plimb cu vasele murdare tot căminul și apoi să le spăl...la prânz am fost inspirat să fac 5 în 1...am spălat vasele, dinții fața și mâinile,  umplut sticla cu apă și folosit toaleta dintr-o singură călătorie... ordinea căutați-o voi..

Avantajul e că baia de la etaj e mai plăcută...are vedere și e mai luminoasă decât la parter....la noi se văd garduri, la ei se vede cerul și e frumos....parcă e mai spațioasă și dă impresia de curat....dacă nu ai nasul înfundat îți dai seama că e doar ”impresie inițială”. Pe bune că sunt sătul de porcii ăștia care se cacă peste tot inclusiv pe pereți. E oare așa greu să fii civilizat? Sunt plini de fițe și figuri, șmecheri până la Dumnezeu și înapoi, dar lasă chivetele miyerabile și pline de resturi și toaleta....vai vai..Dar se înţelege...e greu să nimerești gaura!

Curiozitatea mea cea mare e: oare și la fete în baie o fi la fel? Eu încă am opinia aia că fetele sunt gen Pufoșenia: ceva drăguț, fragil, inocent și delicat....așa că presupun că la ele e mai curat. Sunt mai cu bun-simţ...  (şi probabil, la fel ca Pufoshenia, ar face implozie/explozie de la nesimţirea unora)...deşi la cât de abramburită e lumea asta actualmente, cine ştie....E bine că măcar pot să sper şi să visez că mai sunt şi oameni mormali pe undeva prin mulţimea de nebuni.

Și tocmai mă gândeam ieri că până acum, în anul ăsta universitar, nici nu am urcat spre etajele superioare!
ce mai! nu mai are rost să mai vorbesc despre condițiile din băi. Și nu e vina administrației sau a conducerii ci e vina țăranilor* care folosesc facilitățile.

Aceeași țărani* care stau pe holuri și scuipă semințe sau lansează săgeți de flegmă proaspătă....cum poți să lași asemenea mizerie? Acasă arunci pe hol gunoaiele? aici nu e tot ”casa” ta...nu vezi mizeria din fața nasului? nu îți cade obrazul să primești pe cineva în vizită? Ai pretenții de mare sculă dar ești un nesimțit și atât!

*să se înţeleagă că nu vorbesc despre sensul propriu de ţăran agricultor...tot respectul pentru ei...Nu! Ăştia sunt în mare parte ţărani de oraş deseori găsiţi şi sub denumirea latină de cocalari
Bineînţeles că nu voi publica poze cu băile, fiindcă deja ar fi prea mult!



P.S.: Cu ocazia asta am introdus o nouă regulă pe blog: articolele puţin mai deşucheate sau necenzurate vor avea avertisment. Aşa că: aţi fost preveniţi!

de la mine, 
numa' bine

2 comments:

  1. Raducu,
    La fete este la fel sau poate mai rau, crede-ma, mai ales dupa un weekend!
    Cele bune

    ReplyDelete
  2. eu zic sa iti iei niste farfurii si pahare din plastic, n-ai ce face in astfel de situatii

    April 7, 2011 5:28 PM

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...