Sunday, April 03, 2011

După bilanț

 Bine v-am regăsit!

Se pare că finalul studiului meu a surprins mltă lume. Nu are rost să mai încerc să explic că ar trebui făcut de mai mulți subiecți, dar voi face altceva. Am discutat aseară cu Mircea pe tema asta și am ajuns la concluzia că trebuie să fac altul, în care să trec exact ce cheltui din banii mei de buzunar, fără să calculez mâncarea de acasă și / sau mesele pe la prieteni. Să vedem exact cât cheltui.


Nu este tocmai cum gândeam eu problema, dar am s-o fac și pe asta. Luna asta contorizez banii pe care îi consum ignorând pachețelul de la părinți sau alte mese. Spun alte mese fiindcă pe mâncare se duc cei mai mulți bani...

Condiții inițiale pentru luna aprilie:
- contorizez doar banii scoși din portofel (sau card)
- pachețelul de acasă este permis
- pot servi masa la prieteni fără să le cer nota de plată
- iau în calcul decontarea biletelor de microbus (dacă va fi cazul)
De fapt e mult mai simplu acest studiu, dat fiind faptul că de la începutul anului universitar îmi țin un bilaț contabil la zi, astfel încât știu exact ce și cum cheltui. De ce? fiindcă au fost câteva incidente în câmin și am zis că nu e rău să știu unde îmi sunt banii. Oricum, ideea inițială e mai veche, de pe la liceu, dar pe atunci nu eram așa de strict. Pe lângă faptul că știu exact ce cumpăr mai am avantajul că pot privi înapoi să aflu când am cumpărat un anume lucru, sau cât îmi datorează X.....da sunt un maniac! :P
de la mine, 
numa' bine

2 comments:

  1. sunt curios daca o sa se vada ceva substantial!

    ReplyDelete
  2. vei fi surprins! sau vom fi...cu toții...într-un fel sau altul...tot surpriză va fi :))

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...