Wednesday, April 20, 2011

Nu pot fi pasiv....

Nu sunt genul care să stau locului, să merg încet, să stau nemișcat. Eu trebuie să alerg, să sar, să mă cațăr, să țopăi, să ridic chestii, să îmi folosesc mâinile, să meșteșugăresc, să îmi folosesc musculatura....Sunt o fire activă și de cele mai multe ori plină de energie ...

Cum poate să îmi spună mie cieva că nu am voie să fac efort, că nu am voie să ridic, că nu pot să-mi fac exercițiile, că nu pot să mă mai cațăr...adică mai exact nu pot să fac nimic... Am voie să alerg și să înnot. De alergat nu pot și de înnotat nu știu. Superb, nu-i așa?

Și toate astea din cauza prostiei de inimă....tâmpenia asta de non-compactare fără tratament....Frumos, nu?

Dar credeți că asta mă întristează sau mă determină să mă cumințesc? Da de unde!!? Nu sunt genul care să stau să vegetez în pat sau la birou. Deși stau foarte mult la birou, lucrez la tot felul de teme și proiecte...nu pot să nu fac mișcare.

Veți mai auzi de mine...ca de obicei...poate puțin mai domol...vedem în august ce reiese la control. Cert e că nu voi alerga prea mult și prea des fiindcă nu pot... în rest voi fi la fel...până la limita oboselii. :)
de la mine, 
numa' bine

4 comments:

  1. imi place noul template:) e albastru:D
    da te rog eu nu te mai catara....plimba-te mai bine!p

    ReplyDelete
  2. p-ul de la sfarsit e o greseala, nu mi se pare deloc o gluma.

    ReplyDelete
  3. am primit pe mai, ieri, o poezie sau ceva de genul, se cheama "dans lent" si avea ca tema ideea de a nu ne mai grabi, pentru ca dansul asta nu dureaza mult;) mi-ar placea sa o gasesc si sa o postez aici, am sters-o din greseala

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...