Friday, April 15, 2011

Continental - Ziua Portilor Deschise 16 aprilie 2011

Anul acesta participăm și noi, așa că veniți să ne vedeți, mâine începând cu ora 11, la Sediul Continental din Bulevardul Poitiers numărul 6, Iași!

Astăzi am ajuns, ne-am cazat și mai facem ultimele finisaje. La hotel e super..recunosc faptul că e prima oară când stau la hotel și poate de aceea sunt impresionat de cartela care acționează liftul, deschide camera și aprinde luminile...păcat că stăm doar o noapte :) și mare păcat că stăm la etajul 1,,voiam o panoramă a orașului, dar nu am noroc :((

Nu v-am ținut la curent cu progresul mașinii ca să nu dezvălui secretele înainte de concurs, dar promit să postez la final un clip ”making of...”

Emoții avem, acum mai mult ca niciodată, și dacă ceva nu merge bine îmi asum toată responsabilitatea..Daniel a făcut totul bine, a venit cu idei potrivite la momentul potrivit...și aseară eram fericiți că îndepliniserăm toate funcțiile. Acum mă apuc de partea de promovare și prezentare la stand.

PS: Nu am mai scris de mult pe blog fiindcă nu am avut timp...abia dacă am avut timp să dorm câte puțin în ultima vreme...dar voi reveni :D
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...