Tuesday, January 11, 2011

Concurs Continental

 La MULŢI ANI 2011!!

Motivul pentru care am venit mai devreme la Galaţi a fost concursul continental. Daniel, un coleg de palier, m-a sunat în vacanţă să îmi sugereze să formăm echipă  şi să participăm.

Pe 4 am ajuns în oraş şi ne-am apucat de treabă...discuţii, dezbateri în trei (eu, daniel şi radian), planuri, idei....şi apoi m-am aşezat la PC cu AutoCAD-ul deschis..

Iată ce a ieşit:
Eh! Nu e mare chestie, dar ne-am grăbit fiincă termenul limită era 10 Ianuarie. Acum s-a schimbat termenul şi înscrierile s-au prelungit până pe data de 24 ianuarie :D.

Maşina trebuie să meargă în linie dreaptă pe o cursă de 5m, ulitmul metru fiind o rampă de 18grade. Ideea e ca maşina să fie programată să se oprească la 75% din lungimea rampei.
Detalii despre concurs găsiţi aici
*în desene e doar prototipul cu puţine detalii; vom vedea cum iese fizic maşinuţa.

L.E. Concurs Continental 16 Aprilie
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...