Sunday, April 03, 2011

Noutăți dezordonate

Mai am unii cititori care vizitează blogul pentru a afla ce mai fac, ce am mai făcut sau ce voi face, așa că pentru ei este articolul acesta..

  • Ați observat că Photo365 a intrat în concediu și vreau să îmi cer iertare...timpul e criminal. Pe lângă asta am împrumutat câteva zile camera și restul zilelor mergeam la facultate cu rucsacul plin de motoare, reductoare șurubelnițe și alte fierătanii, așa că nu mai era loc și de cameră....Dar lucrurile se vor schimba și voi continua cu postarea fotografiilor.
  • Pe blog, mai rar scriu, tot din lipsă de timp. Dacă încerc să scriu ceva la viteză iese o prostie, așa că o las baltă. Ultimele articole au fost de obicei pozele unor afișe, spectacole la care nici nu am fost, deși pentru asta le fotografiasem.
  • Am revenit pe messenger și am intrat în legătură cu lumea de peste mări și țări...și cu cei aflați la distanță ceva mai mică.
  • lucrez la câteva proiecte și încerc în același timp să fiu la zi cu restul materiilor de la facultate.
  • mai am 2 săptămâni și ne așteaptă concursul din Iași
  • pe data de 30 mi-am făcut upgrade la calculator...și acum pot lucra liniștit. Caut să îl vând pe cel vechi
  • voi trece prin iași Marți 12 aprilie când am programare la cardiolog
  • încerc să lucrez și la site, dar nu prea găsesc timp...cum ziceam suntem cam presați de timp legat de mașinuța pentru concurs :D
Acum mi-am dat seama că nici ROCKa săptămânii nu am mai schimbat-o de mult...of!..reparăm imediat

Cam atât cu noutățile momentan.

de la mine, 
numa' bine

1 comment:

  1. marti 12 aprilie-Iasi? ;;) si crezi ca vei avea puuuutin timp si pentru mine? :-s

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...