Monday, October 25, 2010

spun NU la încă un viciu...

 de fapt nu e tocmai un viciu, dar,

...de la 1 Noiembrie 2010 RENUNŢ LA YAHOO! MESSENGER.

De data asta pe bune. Mă ştiţi doar că eu dacă mă încăpăţânez sunt de neclintit. Aşa cum am făcut anul trecut prin mai când am renunţat la sucuri. La "mess" am mai renunţat de câteva ori pe termen scurt, şi anul trecut pe perioada sesiunilor. Ei, de data asta va fi uşor fără el. Anul trecut prin toamnă aveam nevoie de el, vorbeam muuult cu.... persoane de la distanţă. Ei, anul ăsta nu mai e nevoie de messenger, nu îl mai folosesc aşa des...

În fine, nu am un motiv foarte important, dar mă enervează tare Yahoo! în general..nu renunţ de tot la el, că mai am nevoie de adresa de mail, dar mess-ul nu e aşa de necesar. Am vrut să renunţ la telefoane, dar asta e imposibil. Trebuie să fiu găsit cu uşurinţă, şi nu mă refer pe plan personal ci profesional. Ajungi la un nivel în care telefonul nu mai este o jucărie ci o unealtă fără de care nu poţi sta (m-ar contrazice uni aici, dar adevărul e că viaţa ar fi mult mai complicată fără telefon)

Deci, nu mă veţi mai putea contacta pe messenger, Oricum nu îmi plăcea...tot timpul îi scoteam sunetele şi toate artificiile inutile, şi chiar şi aşa merge greu. Aşa nu mă va mai deranja nimeni când sunt ocupat, când PC-ul merge şi mai greu ca de obicei....Voi trece la GoogleTalk sau poate voi sta pe skype mai des...momentan nu ştiu. Aşa nu mai e nevoie să "fac curăţenie în lista de mess" ci şterg grupurile cu totul :D


de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...