Sunday, October 31, 2010

Ora de sport

E funny să găseşti prin calculator clipuri video pe care ai uitat că le-ai făcut.. Am aici câteva exemple de prin 2006, când eram încă la liceu. Cameraman e bineînţeles Mircea.... eu nici nu visam telefon cu cameră pe vremea aia :D

În următorul îl găsim pe Cip... se prostea oleacă....


aici tot el da era mai serios... urmam eu dar camera se oprise :P


Acest următor film nu a ieşit cum voiam eu fiindcă Mircea stătea prea aproape și nu a prins totul. Și, deși nu era prima oară când făceam asta, nu am putut repeta cascadoria fiindcă m-a văzut dirigul (în clasa a 12-a a fost proful de sport) și a zis că nu mă mai primește la oră dacă mă mai prinde că fac așa ceva... 


Vedeți voi, acest clip nu ar trebui să vi-l arăt fiindcă mi-a eșuat aterizarea... dar e prea funny ca să îl omit :))



No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...