Thursday, October 28, 2010

COLA Masculină

 Ştiţi voi că prin campusuri, uneori, mai circulă produse promoţionale..sucuri, ness-uri...Ei bine în seara asta au venit nişte fete cu doze de cola zero şi un discurs învăţat deperost-pederost...ceva cu o tipă sexy şi şansa de a juca într-o reclamă..sau clip..sau ceva de genul...detalii pe site-ul lor..

I-am dat lui Caza şi doza mea că eu nu beau porcărie dintr-aia, şi el a şi intrat pe site...auzind ceva voci pe acolo am intrat şi eu, să văd ce se întâmplă.....şi SURPRIZĂ..se pare că acum Coca Cola e pentru bărbaţi..sau aşa promovează ei pe site alias: "paradisul bărbaţilor".

Din câte am înţeles e un fel de concurs..dacă răspunzi corect ai şansa să joci în acea reclamă. Eu asta am dedus fiindcă umblând pe site am găsit un câmp liber unde trebuie să tastezi ceva...doar că nu am dedus şi ce trebuie să "îi spui Wandei" ca să câştigi.

Mi se pare o porcărie sincer...Adică până acum era berea simbolul masculin (deşi beau şi fetele) iar acum ei încearcă să promoveze cola zero prin această ..."chestie" .... DISCRIMINARE..fetelor faceţi ceva!
Şi eu care credeam că variantele light şi zero sunt pentru doamne şi domnişoare: ca să savureze otrava....ăăă scuze: să savureze lichidul ăla, fără să se îngrijoreze pentru siluetă, dar se pare că m-am înşelat!

În încheiere vă las cu o imagine capturată în gara din Braşov, acum câteva luni...prin mai.

UPDATE 31-oct-2010: ca să vezi..s-au întors fetele cu dozele de cola. Începuse domnişoara să îşi spună discursul învăţat,  dar i-am tăiat-o scurt cu un "nu vreau, merci".
Ea FOARTE mirată: "Nu vrei???"
"Nu, mulţumesc" ...Poate dacă mai era cineva în cameră luam şi pasam mai departe doza cu otravă, dar aşa...ce rost are să reţin domniţele. :D
de la mine, 
numa' bine

1 comment:

  1. tare de tot poza, cred ca si "the Coke Company" are probleme cu "prosteala asta de criza" si incearca si eu sa castige.... asta cum zice in poza, .... zahar

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...