Wednesday, August 11, 2010

Accident de muncă - Summer Job 2010

 Am vrut să scriu şi ieri, am vrut să scriu şi alatăseară..dar azi nu am mai putut sta fără să relatez păţaniile din aceste trei zile.

Luni a fost o zi scurtă..adică a fost temporal la fel de lungă, dar nu am simţit-o tercând. Eu cu Cici am montat schele metalice şi am făcut schele din lemn iar băieţii mai aveau nişte întăriri de făcut pe la podea.

Pe lângă faptul că era să cad de pe schelă, nu s-a întâmplat nimic spectaculos. (erau doar vreo 6 metri până jos...). Poate că timpul a trecut aşa rapid fiindcă eram odihnit după un weekend în care nu am mai plecat acasă, şi vremea era superbă..a plouat dis-de-dimineaţă şi a răcorit totul, apoi pe la 10 - 11 puţin. Ziceam de weekend...sâmbătă ştiţi ce am făcut, duminică am plecat cu geo la cumpărături..să ne mai luăm ceva de'ale gurii. Am petrecut vreo 4 ore la cumpărături din care 1h aşteptând să vină maxi spre iaşi şi încă o oră (pe ceas) aşteptând maxi dinspre iaşi spre dumbrava... criminal, mai ales a doua parte: cu bagaj şi obosiţi... Geo a râmas în oraş, nu mai avea rost să se plimbe de colo-colo, că la ora 18 începea live-ul. Eu în schimb am plecat acasă, să pun la frigider mâncarea cumpărată şi să mă odihnesc.

Da, în articolul anterior spuneam că mi-e dor... dar nu pot merge la live-uri... nu ar fi bine să mă bag din nou în viaţa lor apoi să plec... mai bine să stau anonim... departe... Şi da, dau vina din nou pe depărtarea de oraş... poate aş fi mers dacă nu eram aşa departe. Am fost într-o duminică dar am ajuns prea devreme şi era încuiat...apoi mi-am dat seama că nu e o mişcare inteligentă să fiu acolo... ar fi "incomod" pentru cel puţin 2 persoane. Iertare... Şi în plus, în prima zi când am venit la iaşi, am trecut pe acolo fiindcă acolo era geo, şi trebuia să mă găsesc cu el, să mergem împreună spre dumbrava (eu habar nu aveam unde e), dar am găsit atâtea feţe noi...că m-am simţit de-a dreptul în plus. Şi am găsit feţe cunoscute care au dispărut înainte să apuc să spun "pa"...  Nu vreau ca scurta mea prezenţă să interfereze şi mai mult cu cotidianul, să creeze discomfort, de aceea acum schimbăm subiectul.

Marţi a fost lungă cât şi pentru luni...La un moment dat, eram sătul de muncă şi de toate, coborâsem de pe casă să merg la baie şi trecând pe lângă frigider mi-am dat seama că noi nu am luat pauza de masă... mă gândeam că e mult peste ora 14 dar ca să vezi, era abia 11.45....Dezamăgire. Ieri ne-am apucat de mansardă şi am ridicat doi pereţi.

Poze de final nu am fiindcă imediat după muncă am plecat cu cristi în "plimbare"..pe la casa socrilor să hrănim câinii, pe la casa lui să văd ce progrese au mai făcut muncitorii, să văd noile unelte pe care şi le-a luat: arcuri pentru întoit ţevile de PVC sau PexAl...inteligent sistem...... acasă am ajuns pe la ora 21.

Azi am mai ridicat trei pereţi şi apoi ne-am apucat de pereţii interiori...nu am apucat să finalizăm peretele că am avut parte de un eveniment nefericit. L-am împuşcat pe Geo cu un cui în mână. Aş putea da vina pe lemn sau pe pistol... sau pe cuiul care nu a vrut să  intre ci a decis să îşi schimbe traiectoria direct în mâna lui, dar în final tot vina mea e. Şi cu roaba tot vina mea a fost... dacă nu o mutam, nu se rupea, şi nu cădea peste piciorul lui. Îmi pare rău ... el ţinea dulapul, eu trăgeam cuie...dar cuiul a luat-o pe lângă şi a sărit drept între arătător şi degetul mare, intrând vreo 5 cm de-a lungul mâinii.

Acesta este principalul motiv pentru care am vrut să scriu azi...aş fi vrut să meargă la doctor, dar el zice că nu e nevoie. Am avut şi eu păţanii cu asemenea cuie înfipte la 5 cm... dar era în picior şi era cui normal nu "săgeată" trasă de pistol.

Ah! sper să îi treacă repede. Adică, şi eu momentan am o gaură în talpă de la un cui ce mi-a străpuns papucul dar a mea e o joacă de copil comparativ cu a lui. Acum chiar îmi pare rău şi că trebuie să plec şi să las aşa lucrurile... cu geo accidentat, mai plec şi eu... nu sună promiţător... Luna mea la Iaşi se termină... casa nu e gata dar am decis să stau până la sfârşitul lunii, mai mult nu se poate. Geo e un "dur" .. nu zice nimic, nu se lasă, munceşte în continuare. Îi sărim noi în cap ca să nu se mai bage, dar îmi imaginez că doare cumplit. Şi probabil va munci în continuare zilele ce urmează chiar dacă rana nu e vindecată. Off.. Dintre noi trei (eu, adi, geo) doar eu am rămas fără să fiu lovit de pistolul ăla. Adi a păţit-o la casa de la Breazu. Erau doar noi doi şi lucram la compartimentarea mansardei (pe atunci echipa era mai mare şi restul băieţilor erau la altă lucrare). Ţineam amândoi un dulap (eu de un capăt el de celălalt) şi el avea pistolul. când să tragă, cuiul a lovit un ciot din dulap şi a trecut pe lângă, fix în măna lui Adi. Atunci nu am apucat să văd fiindcă Adi a sărit imediat şi a smuls cuiul, dar cred că a intrat destul de urât. Acum la Geo am văzut clar cum jumătate din cui era în mâna sa...da, destul de înfricoşător! E sec, zicea Geo că exact cu o secundă înainte se gândise să ia mâna. se pare că, din păcate, a fost mai rapid cuiul decât reflexul.

Atât pe azi, merg la somn că mâine începem mai devreme fiindcă se anunţă caniculă. Somn uşor. Vă las cu nişte poze:




de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...