Saturday, August 07, 2010

Update - Summer Job 2010

 e cam timpul pentru un nou update, nu? A trecut o săptămână şi nu am mai scris nimic.
Între timp, casa a mai căpătat un nivel.

Duminica trecută am plecat acasă, cu bicicleta, şi am scris despre asta direct pe blog, deci nu e nevoie să mă repet. Pot însă să povestesc drumul de la întoarcere.

Ar fi trebuit să plec înapoi luni dimineaţă (dacă plecam pedalând) dar am hotărât să merg cu trenul de 14.47 fiindcă aveam mult bagaj (şi deja mă terminase căratul rucsacului în drumul spre Roman. Am fost luni la UPC să le returnez modemul; gata, nu mai am net pe fir acasă, ci mai intru doar mulţumită lu' sor-mea, care mi-a împrumutat modemul ei wireless (3G sau GPRS ... se conectează pe ambele). Cum ziceam... m-am trezit devreme ca să ajung la UPC, să scap şi să am timp să îmi fac bagajul. Dar, "cine se scoală de dimineaţă..stă la coadă la o uşă închisă" fiindcă UPC deschide la 10 (leneşii). După ce am stat la două cozi (prima tanti m-a trimis la altă coadă... mai mare şi mai înceată) am predat aparatul şi am plecat iar pe la 12 eram la Sena la firmă...era şi cazul să îl salut înainte să plec. Am ajuns, am mai vorbit, am plecat să facem nişte comisioane, şi mi-a zis că pot pleca marţi dimineaţă cu maşina de Iaşi. Eu, bineînţeles că eram fericit...mai economiseam un ban şi ajungeam numai bine cât să nu întârzii la muncă...ar fi trebuit să ajung pe la 6 în iaşi, pe la un 7 aş fi fost în Dumbrava. După ce am plecat de la Sena m-am apucat de nişte treburi pe acasă şi am aşteptat telefonul său, să confirme ideea. Maşina pleca la iaşi dar nu dimineaţă ci pe la 2 noaptea ar fi ajuns. Am vorbit cu şoferul şi am stabilit să mă sune cu 10 minute înainte, ca să fiu gata. Am stat treaz şi am aşteptat, că nu avea rost să mai adorm...şi am aşteptat şi s-a făcut ora 2 (la care ar fi trebuit să fiu în iaşi) Mi-am dat seama că nu mai vine nimeni aşa că am tras pe dreapta...şi dus am fost.

Nu am mai ajuns la muncă marţi, i-am dat mesaj lui Adi să îl anunţ şi m-am culcat înapoi. M-am trezit şi numai bine s-a nimerit că veniseră şi băieţii cu schela în spate să izoleze exteriorul blocului. am pregătit toate cele necesare montării noului burlan şi apoi mi-am pregătit geanta şi am plecat la gară să iau trenul spre iaşi.

În tren un nene controlor foarte de treabă mi-a descuiat un "compartiment" unde să îmi bag bicicleta. De fapt era spaţiul acela din capătul vagonului unde se pun bagajele, doar că ăsta nu avea etajeră şi avea uşi încuiate. Toate bune şi frumoase... am mers bine până la Paşcani, chiar dacă stăteam pe hol (să am grijă de uşa de la bagaje). Din păcate la Paşcani s-a schimbat controlorul, şi a urcat o tanti antipatică rău... nu a comentat nimic când a urcat, nici când a coborât, nu a zis nimic 15 minute cât a stat trenul acolo, dar cum am plecat cum a început : "ce e cu asta? a cui e? da de când e voie să o cari cu trenul? da tu ştii cât ai voie cu trenul? doar locul de pe scaun pe care îl plăteţti cu bilet, şi ce e deasupra capului..ATÂT! Dacă îţi fac proces verbal? îţi iei zece noi cu banii ăia." Ca şi colegul ei de acum un an sau doi, probabil aşteptat să îi închid gura cu o bancnotă sau două, dar cu mine nu le merge...eu am lăsat-o să vorbească, când a terminat am salutat-o politicos şi am lăsat-o să plece în treaba ei... Mare e prostia omului..după ce că era aşa de bine poziţionată, nu încurca pe nimeni...dar de!

Ajuns în iaşi am tras de genţi până la adi unde am lăsat bicicleta şi apoi am plecat să iau microbus spre Dumbrava. Era imposibil să pedalez cu ditamai bagajele, mai ales pe cursieră.... În microbus îngrămădeală inimaginabilă şi căldură, dar e mai bine decât să le car în mâini atâţia kilometri.

Legat de construcţie, ziceam la început că e gata şi etajul unu. E aproape gata. Pereţii sunt ridicaţi, podeaua e aproape gata. Mai sunt mici detalii pe care le vom face luni şi apoi trecem la urmăorul nivel. Căldură criminală afară, mai ales pe casă. Momentan suntem pe la vreo opt metri şi urmează să ne mai ridicăm, deci să fim şi mai aproape de soare...


de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...