Friday, August 13, 2010

Canicula dă chef de distracţie - Summer Job 2010

 ohoohoo ce zi a mai fost şi azi...

A început cu o trezire întârziată, cam pe la 07.56, apoi un început de muncă - câteva chestii mărunte, un transport de marfă... vreo 90 de baxuri de polistiren şi 75 saci de adeziv. Polistirenul a fost uşor, dar adezivul a fost amuzant de cărat. 7 oameni în linie aruncând saci de la unul la altul din camion până la subsolul casei. Amuzant mai ales că după primul palet au cam obosit braţele şi sacii mai cădeau pe drum, sau în loc să fie aruncaţi, erau căraţi până la veriga următoare..(oboseala asta).

Mai apoi ne-am apucat de muncă şi am mutat macaraua la nivelul următor, am urcat nişte grinzi... am mai pus nişte osb... treburi mici , apoi a venit canicula şi pauza de masă. După pauză ne-am urcat înapoi sus la treabă dar era prea cald aşa că am mai stat la umbră să treacă soarele şi să mai discutăm, glumim, să decidem dacă mai lungim pauza... apoi din senin Mircea a dispărut, şi Cici a sărit cu ideea că a plecat să ia furtunul să ne ude (aveam o discuţie anterioară legată de făcut baie, şi de udat cu furtunul). Decişi să îl udăm noi primii am luat nişte sticle de apă (încinsă de soare) şi am ieşit pe balcon, dar Mircea nu era la vedere, aşa că am concluzionat că o fi la baie, nu că are gânduri malefice aşa cum presupuneam noi. Ne-am retras la umbră să continuăm discuţia şi a apărut Mircea voios, cântând şi de nicăieri stropind cu apă rece: îşi umpluse pompa cu apă şi a venit la noi. Dar surpriza a fost a lui căci noi încă aveam sticlele cu apă lângă noi, aşa că i-am făcut o baie bună, apoi Cici a fugit jos şi a luat o găleată...şi aşa a început distracţia...şi a antrenat pe toată lumea.

La final toţi eram uzi din cap până în picioare. A fost într-adevăr o zi interesantă şi foarte amuzantă!

Acum somn că mâine trebuie să mă trezesc devreme... să recuperăm ce nu am muncit azi.
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...