Tuesday, November 22, 2011

Ninsoare timidă de noiembrie

Azi, după ce am terminat cursurile am mers direct la cămin, am mâncat și m-am pus la somn, că noaptea anterioară, am fost ocupat cu niște desene și nu prea am dormit (desene care, de altfel, mă vor ține treaz și noaptea asta).
Așadar nu am fost martor ninsorii despre care se tot face atâta zarvă, dar, fiindcă pe la ora 17 când m-am trezit am aflat (din feed, prin sms, apoi privind pe geam) că s-a depus un mic strat alb, am ieșit să fac câteva poze.

Oficial (calendaristic) e încă toamnă, dar mai contează? Și fiindcă tot te plângeai, Pato, că nu ai făcut poze, îți ofer eu câteva de după ninsoare, atât ție cât și, bineînțeles, tuturor cititorilor noștri. Sper să vă placă:



  

  

de la mine, 
numa' bine

6 comments:

  1. Salut Florin, bine ai venit!

    De ce? Așa mari erau fulgii, atât de violentă a fost ninsoare? ce am pierdut?

    Vedeți, o dată în an dorm și eu la prânz și se dezlănțuie natura!

    ReplyDelete
  2. Da...frumoase poze =P~ Şi în Bucureşti cică a nins acum 2-3 seri, dar n-am apucat să fiu martoră la marea minune:))

    ReplyDelete
  3. Mulțumesc pentru apreciere, Ana.

    Era mai fain dacă prindeam ninsoarea, dar am timp în iarna care va veni (pe care o vreau frumoasă și albă!)

    ReplyDelete
  4. superbe pozele..si eu abia astept sa ninga odataaa!

    ReplyDelete
  5. Bun venit Denisa.
    Mulțumesc.

    Abia aștept peisajele de iarnă..

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...