Monday, January 04, 2010

de luni

Ieri am avut un mic colaps emoţional ..am sperat totuşi că de azi va fi mai bine, că voi fi jolly and glad....me again... ei da de unde atâta noroc??

de pe la 4 şi ceva dimineaţa a început ceasornicul să bată ora pulsul  145 ... Am adormit cu chiu cu vai, şi am sperat să fie o criză trecătoare..să îmi treacă până mă trezesc...dar de unde...


Dimineaţa la 8 era la fel! Nu mi-a priit cursul de fizică deloc - pe la a doua oră mi s-a rupt firul; nu ştiu ce a mai zis profesorul, şi am aţipit de vreo două ori pentru câteva secunde...A trecut cursul..la seminarul următor am fost mai activ...chiar dacă ceasul de la mână a început să ţipe când am ieşit la tablă (semn că pulsul a trecut de pragul de 158 deci inimii mele nu îi plac problemele de Mecanică Statică). La S.I.M. am fost mai conştient deşi inima nu s-a liniştit...

Apoi, după toate seminarele am plecat până la bancă să scut nişte bani. Noroc de un coleg cu maşina care în drum spre casă trecea prin centru şi l-am rugat să mă ducă până acolo. La întors, la pas, am început să îmi revin din starea tâmpită de ieri ..poate aveam nevoie de plimbare, aer curat şi muzică....NU, inima nu s-a liniştit, doar sentimentele s-au mai liniştit ascuns.

În faţa facultăţii m-am întâlnit cu Diana, probabil mergea şi ea acasă. Am stabilit să vin cu Caza cât de curând pentru a mai petrece timp cu copii şi pentru a instala Windows-ul pe care l-am promis acum câteva zile....asta va fi partea "fun" a săptămânii, că până atunci mai am multe de făcut şi o examinare la GD de dat joi.

Totuşi cred că am depăşit un record propriu..am ajuns la un puls de 169 (la mine normal e între 80 şi 100). 169 arăta înainte să scot senzorul, că a sărit la 196 când l-am scos şi l-am reconectat...dar să zicem că aia a fost eroare de citire...nu se acceptă.


Oricum, totul e bine...de acum mă apuc de treburi..mai puţin blogging :P ...

Iar la final, fiindcă v-am învăţat cu el, asculăm:

Ascultă mai multe melodii pe trilulilu.ro


UPDATE: ca să vezi...mi-a mai trecut inima.. poate avea nevoie de puţin blogging =))
 de la mine
numa' bine

1 comment:

  1. exista un omulet, roger shah, care are in fiecare saptamana o emisiune radio mai mult decat extraordinara, "Music for Balearic People". daca nici el nu te poate linisti, nimeni nu poate.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...