Monday, November 25, 2013

Sondaj: Portofel, portmoneu, port-document?

Dragilor, astăzi aș dori să mă ajutați cu ceva. Actualul portofel s-a cam uzat și trebuie musai să caut înlocuitor, dar nu știu exact ce să iau.

Nu am ajuns chiar ca în imagine, dar și eu îmi țin în portofel tot felul de chestii de la bani, carduri, acte, cărți de vizită, chitanțe, fotografii, plasturi, legitimații, până la șurubelnițe și pene de chitară, ceea ce face ca dimensiunea acestuia să fie destul de mare.

Pe de o parte mi-aș lua un portofel similar celui curent, ca să îl folosesc la fel, dar pe de altă parte ar fi mai simplu să separ banii și cardurile de restul actelor,și mă gândesc și la opțiunea de a lua un port-document pentru toate actele și un portofel mai mic în care să țin doar banii. E o dilemă grea așa că am decis să vă întreb pe voi cum procedați... să fac un mic sondaj.

Țineți la un loc banii și actele sau separat? 

source

Folosiți portofele sau port-documente; sau țineți banii legați în buzunar și actele în alt buzunar sau în mașină; sau genți / borsete?

Știu că există agrafe pentru bani dar astea sunt mai des folosite în alte țări sau poate și la noi de cei bogați... că la urma urmei e un fel de accesoriu vestimentar și se pretează pentru oameni de afaceri, pentru „costume”.



Aștept cu mare drag și nerăbdare părerile voastre în comentarii, mai jos. 
Mulțumesc anticipat!



Later (next day) Edit:

Iată că Azi, surpriză: mi-a luat tata un portofel. Apreciez gestul, nu zic nu, dar... cum să vă spun. Știți cum e când primiți un cadou care deși ca idee și gest e frumos, din punct de vedere practic te dezamăgește? E cadou, nu-l poți refuza, gestul e frumos, nu am ce-i zice, dar obiectul în sine cam lasă de dorit. Da, e nou, arată mult mai bine decât jaful meu actual are multe buzunare dar e mai mic decât cel vechi și nu începe bine buletinul; ah ce urăsc cărțile noastre de identitate că-s inutil de mari. De ce nu-s făcute la aceeași dimensiune ca permisul de conducere sau cartea de credit?

Încă o chestie: de ce oare portofelele au atât de multe buzunare? Dacă pui în el toate cardurile, banii și cărțile de vizită, nu se mai închide. Serios! Am nenumărate „sertare” dar nu le pot folosi fiindcă nu s-ar mai închide portofelul cel nou.  Am uitat să vă spun că am chiar și două compartimente pentru cartele SIM. Cine cară în portofel cartele SIM? De ce aș face asta?

Și de ce oare nu sunt sertarele astea standardizate. Dintr-o serie de trei, doar primul acomodează corect o carte de credit, celelalte două sunt „fără fund”, adică riști să intre cardul cu totul și să nu-l mai poți scoate prea ușor.

Da, recunosc, n-am avut decât portofele dintr-astea ieftine dar mă întreb, oare și la alea scumpe, de firmă, sunt asemenea probleme? Sau alea sunt mai bine gândite?


No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...