Thursday, November 14, 2013

D-Petre și casele țărănești

Salutare dragilor...

Colegul nostru blogger Petre Dalea s-a înscris la un proiect pe rexona.ro și are nevoie de ajutorul nostru ca să ajungă în etapa de jurizare.

Pe scurt, ideea lui este să îmbine călătoria cu fotografia și casele țărănești din Banat pentru a realiza un album frumos pe tema asta. Ca să citez exact ce a spus el:


[...]  doresc să fotografiez cât mai multe construcţii vechi (case ţărăneşti, ateliere, școli, biserici, anexe gospodăreşti), reprezentative pentru zona Banatului de Munte, pentru a putea realiza un website cu o galerie foto şi poate o mică expoziţie sau chiar un album de fotografii tipărit, pentru ca măcar prin fotografii aceste frumuseţi simple să fie cunoscute şi de către copii sau nepoţii noştri.
Este un proiect vast şi ambiţios şi care presupune multe deplasări şi mult timp alocat dar pentru că îmi plac drumeţiile şi sînt întotdeauna însoţit de aparatul de fotografiat, sper că voi reuşi să realizez multe imagini interesante cu clădirile din satele Banatului de Munte.
Cu acest proiect particip la concursul organizat de Rexona – “Idei puse în mişcare” unde pentru a ajunge în faza de jurizare  am nevoie şi de ajutorul vostru pentru că doar primele 10 proiecte, (cele care întrunesc cel mai mare număr de voturi) vor intra la jurizare. Eu cred că este un proiect interesant, util şi realist, care chiar poate câştiga concursul cu condiţia de a trece de faza de votare …
Dacă şi voi credeţi că este un proiect interesant, care merită să ajungă sub ochiul juriului, îl puteţi vota urmând acest link.  Aveţi acolo în partea stângă, chiar sub fotografie, posibilitatea de a da un share pe Facebook, Twitter sau Google plus.
Mulţumesc pentru sprijin şi nu uitaţi –  un share nu doare.

Sincer, mie-mi place ideea și tare mi-aș dori să pot pleca și eu așa la drum. De atâtea ori m-am găsit captivat de casele satelor prin care am trecut, de atâtea ori am stat să admir acoperișurile și gospodăriile vechi și frumoase din diferitele zone ale țării pe unde m-au dus drumurile. Cu siguranță mulți dintre voi ați făcut același lucru. Eu aș face o astfel de excursie pe bicicletă, un tur fotociclistic de câteva zile. Oh, cât de fain ar fi!

No, eu sper să intre în primii 10 ca să treacă la etapa următoare dar pentru asta are nevoie de voturile voastre. Dacă nu e prea mare deranj, dați și voi un share pe unde apucați :) Vă mulțumesc!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...