Tuesday, June 26, 2012

Video Blog 013: Un vot pentru un spot publicitar


(4min13sec)
E ultima zi în care se pot trimite clipuri pentru concursul Selgros...
De mâine, timp de 9 zile mai puteți vota, apoi se află câștigătorii :D

Acest VideoBlog e dedicat concursului și promit că e ultima oară când vă sâcâi pe tema asta.

Scopul filmulețului e să vă amintească de concurs, dar mai important să vă arăt CUM se votează și unde anume trebuie dat acel „like” (dacă ai dat cumva în altă parte, mai ai timp să corectezi)... să vedem:



Link pentru a vota spotul meu:

Link pentru spotul lui Cristian:

Cum spuneam în video, aș vrea ca toți prietenii de pe facebook să voteze, sau să trimită un comentariu în care să spună că nu le place, adică să dea puțin feedback... 
Așadar aveți mai multe variante: 
  1. pierzi 1 minut, dai două click-uri și votezi spotul meu
  2. pierzi 2 minute și votezi clipul meu și a lui Cristi
  3. nu-ți place spotul meu dar îl votezi pe cel făcut de Cristi (care e foarte fain realizat)
  4. nu-ți place niciunul din clipuri și spui asta într-un comentariu oriunde pe facebook, YouTube sau blog
  5. nu faci absolut nimic, iar pe 6 iulie când se numără voturile... .... vedem  :D


VĂ MULȚUMESC!

Attributions:


de la mine,
numa' bine

2 comments:

  1. Prima data si eu am dat like la pagina Selgros :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Știu. E destul de ciudată configurația... adică la prima intrare pe pagină vezi acel buton frumos ce fură privirea, dar e like pentru pagina principală, nu pentru postare :(

      Mulțumesc pentru vot!

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...