Saturday, September 08, 2012

Pentru că m-am săturat (+eng)

Check for english version below

  • Ați mai auzit de bloguri fotografice care să nu conțină fotografii? Ați mai auzit de fotografi declarați care să nu pună măcar o imagine la un articol etichetat „fotografii” sau „poze” sau „fotografie”? Ați mai văzut articole scrise de fotografi care să descrie un peisaj fără să arate măcar o imagine? Și toate acestea după ce a anunțat că „aveau camera la îndemână”.
  • Ați mai văzut bloggeri care să scrie în articole ceva ce abia are legătură cu titlul?
  • Ați mai văzut bloggeri care să scrie constant pe o temă despre care au spus că nu vor scrie în veci?
  • Ați mai văzut articole care au atașată o imagine ce nu are nici o legătură cu subiectul discutat? Cum am pus eu acum, de exemplu?

Eu da!

Poate de aceea am să curăț lista din Google Reader și probabil am să iau o pauză de la online...

PS: Mulțumesc Ana!


Because I'm fed up with it!

Have you heard of Photo blogs that don't have any images? Have you heard of those that call themself photographers but who label "photo" or "photos" or "image" an article that has no pictures?? Have you seen articles written by photographers to describe a landscape without showing even a single photo? And all this after announcing that "they had the camera handy."

Have you seen bloggers writing articles wich content has nothing to do with the title?

Have you seen bloggers who write exactly what they said they would never ever write?

Have you seen posts with thumbnails that had nothing to do with the content? Like the one I used now...

I have!

Maybe that's why I'll soon clean my Google Reader list and probably will take a break from online ...

„Politeness is an inexpensive way to make friends.”
William Feather

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...