Thursday, March 01, 2012

Nervi de 1 Martie

Ușa de dimineață a fost floare la ureche... Nu a reușit să mă facă să îmi ies din pepeni, dar seara asta a fost criminală!

Sunt un sac de nervi din cauza unei convorbiri telefonice... și pe lângă asta am detectat că am „ceva” pe senzorul camerei foto, așa cum puteți observa în ultima poză din Photo365. Poza e făcută la facultate, într-una din pauze. (de ce ai vrea să dai trandafiri de 1 Martie nu am să înțeleg, dar partea bună e că am avut ce fotografia)

Mai am puțin, da puțin de tot și dau cu telefonul de toți pereții. Noroc că încă mă mai pot stăpâni... iar legat de cameră... aștept să dau comandă de un set de curățare... Of!


În altă ordine de idei, am decis să plec acasă mâine la prima oră... am decis acum, instant! Așadar ne auzim când revin, iar sâmbăta asta nu va fi nici un banc!

(foto by Eliza - 2007)
Am fost și vesel, am fost și calm... au fost și zile mai bune! Vor fi și zile mai bune, nu-i așa?
 
de la mine,
numa' bine

2 comments:

  1. Da...toate trec, numai tramvaiele nu trec- asta ne spunea noua proful de fizica din clasa a 9-a...mi-e un dor de liceu, cum nu credeam ca are sa imi fie vreodata...
    Ai sa fii iar si vesel, si calm... au sa vina si zile mai bune, ai sa vezi...
    Heei, dupa ce ne-ai obisnuit cu bancul de sambata, acum ia bancul de unde nu-i...In fine, sper sa nu mai fii suparat, funny tare poza, inspirata fotografa, te-a surprins bine...
    Si drum bun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi, să vezi poveste. Aveam nevoie de o poză pentru o legitimație sau ceva de genul, iar cel mai apropiat fotograf era vis-a-vis de unde locuiam.

      Treaba e că de la o poză tip buletin a ieșit o întreagă ședință foto cu vreo 20(?) de cadre trase, cu mine făcând fețe-fețe. Am mai pus o poză din acea serie într-un articol mult mai vechi

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...