Saturday, June 11, 2011

filme, speranță, vise...

Se întâmpla că aveam nevoie de spațiu pe hdd, așa că am căutat chestii de șters....și uite așa am ajuns să văd azi două filme....nu mă înduram să le șterg fără să le văd.... dimineață, după întoarcerea de la facultate am văzut Shawshank Redemption, un film minunat care m-a umplut de energie pentru întreaga zi.

Mircea se mira că abia acum am văzut cel mai bun film scos vreodată, mai ales că e din '94 dar trebuie să nu uităm că eu mă uit rar la filme, de obicei am alte treburi pe calculator... 

În fine, în seara asta am văzut alt film, un film diferit ca tematică dar care mi-a amintit ceva. Am vizionat, pardon savurat Leap Year...un film superb, care a picat ca o masă caldă la gura flămândului...un film care mi-a adus aminte de o mai veche dorință a mea, o chestie care îmi fulgeră prin cap de ceva vreme, mai ales azi că abia am scăpat de un examen...mi-a amintit că vreau! vreau și eu.... o iubire de în filme... o relație dintr-aia perfect de imperfectă....
Dar asta e chestia cu filmele.....că sunt doar atât: filme! Făcute să ne cufundăm timp de o oră și ceva într-o poveste fictivă, o poveste pe care nu o găsim nicăieri în realitate ci doar în filme și cărți.....și cu toate acestea VREAU! 

Vreau iubirea din film și vreau finalul fericit din Shawshank Redemption...vreau povestea  mea să fie așa...așa cum e!

Ah, e târziu/devreme....somn ușor și vizionare plăcută. Acestea sunt recomandările mele pentru acest weekend, de văzut sau revăzut, după caz.

de la mine, 
numa' bine

3 comments:

  1. mersi ca mi-ai dat idei ce sa mai vizionez :D ... nu prea m-am mai uitat la filme in ultima vreme, ci la seriale deci trebuie sa recuperez ..si bineinteles ca nu am putut sa nu observ melodia de la sfarsitul trailer-ului "Leap year"...snow patrol-just say yes ..vocea lu` nenea Gary imi incanta mereu auzul :D

    ReplyDelete
  2. sincer, mă bucur că am văzut filmul fără să văd trailer-ul :P

    parcă dezvăluie cam mult :)

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...