Saturday, June 11, 2011

e grav!

am depistat o chestie usturătoare....nu mai am același chef de scris/tastat pe care îl aveam mai demult.....o fi de vină oboseala, o fi de vină faptul că am o mie de alte chestii pe cap și nu pot să mă concentrez și la a scrie pe blog sau la a compune mail-uri?

Mda, nu am scuză.....dar mă bucur că sunt ocupat, că nu scriu pe blog tot felul de porcării zilnice doar ca să am prestanță online, că nu menționez despre preaiubiții noștri protagoniști de serial care nu au vrut să apară săptămâna asta, ca să nu mai comentez despre toți tâmpiții revoltați  sau toți isteții care își dau cu părerea sau folosesc denumiri similare în articole doar ca să atragă vizite....penibililor!

Nici măcar nu simt nevoia să menționez numele serialului sau pe minunații băieți care fac toată treaba din spatele animației.... știți deja preabine despre ce vorbesc. Nu vânez trafic așa că mai bine vizitați altceva...nu mă încântă 2 oameni care ajung aici de pe google, nici zelistul nu mă mai gâdilă undeva.....cum ziceam, nu am timp și uneori nici chef să îmi bat capul cu asta....ferice de cei care bloguiesc și blogăresc bine, și vai de capul celor care o fac doar fiindcă e la modă și doar pentru trafic..


aha..în rest sunt bine, asta pentru cei care se întreabă, sunt tot aici, fac tot aceleași chestii, tot acolo învăț, tot în camera aia dorm, tot același telefon îl port în buzunar....mai trec prin Iași ocazional...destul de des...poate prea des pentru buzunarul meu, dar nu regret!
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...