Friday, April 02, 2010

Superior Scribbler



Am primit azi de la sor-mea acest premiu şi regula spune să îl dau mai departe la 5 persoane, aşa că vor primi de la mine acest premiu:
Radian, DianaAndreea, Ana şi Andrei

Îndatoririle premianţilor sunt următoarele: (am dat copy & paste)




  1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali. 
  2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătura pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul. 
  3. Fiecare S.S. trebuie să îşi prezinte premiul pe blog şi să adauge un link la acest post, care explică ce este cu premiul. 
  4. Fiecare S.S. care a câştigat premiul este rugat să viziteze acest post şi să îşi adauge numele la Mr.Linky List astfel încât să existe o evidenţă a fiecărui ins premiat. 
  5. Fiecare S.S. trebuie să posteze aceste reguli pe blogul lui. 


Regula 4 nu o înţeleg, şi am încercat să urmăresc firul premianţilor, dar cineva nu a pus link către articolul cu pricina, ci către blogul autorului. Nu am putut să îmi continui urmărirea fiindcă nu am timp să cotrobăi toată arhiva dânsei pentru a găsi premiul.

1 comment:

  1. Radu, înainte de toate, "Hristios a înviat!"
    Iar acum, motivul acestui comentariu.
    În urmă cu două zile am citit postarea asta şi m-am gândit: "Radu, are două Andree în lista lui de bloguri." Azi, am fost curioasă şi am realizat cât sunt de blondă. :)
    Mulţumesc pentru premiu. >:D< Acuşi mă bag la scris. ;))

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...