Sunday, April 11, 2010

Leapşa

Asta am luat-o de la sor-mea, care a luat-o de la Miruna. care nu ştiu de unde a luat-o, dar nici nu mai contează... aflaţi voi dacă vreţi :P

1.Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?
"Invitaţia la Vals" - Mihail Drumeş (asta a fost acum câteva luni, şi am început altceva dar nu am avut timp să o termin)

2.Dacă ai putea să fii personaj într-o carte, ce personaj ai fi şi în ce carte? De ce?
Aş vrea să fiu... Ivar, în Scrisoare de Dragoste... De ce? pentru că eu NU UMBLU DUPĂ BANI!! e mare prostie. Eu prefer fata simplă şi modestă atâta timp cât suntem fericiţi :)

3.Care este cel mai frumos film pe care l-ai văzut până acum?
WOW..am văzut multe şi e greu să aleg. Pe de o parte sunt filmele de dragoste cu iubiri nesfârşite şi finale fericite sau filmele poliţiste, cu mistere şi cu răsturnări de situaţie..Nu pot să mă hotărăsc la un singur film..Iertare şi Îndurare cer!

4.Care este cel mai frumos lucru care ţi s-a întâmplat săptămâna asta?
Am făcut un cadou :) şi m-am simţit ca acasă, în casa altcuiva.

5.Spune-mi melodia ta de suflet, pe care o poţi asculta mereu fără să te saturi de ea
Şi aici am mai multe variante dar aleg Florin Chilian - Zece

6.Unde ai locui un an intreg, departe de casa ta?
Oriunde, nu duc dorul de casă chiar aşa de tare. Dar dacă ar fi să aleg ca relaxare aş vrea o cabană la munte împreună cu prietena/logodnica/nevasta. Dacă e vorba şi de locuit şi de muncit şi de trăit..cam cu e viaţa în mod normal (un an la cabană pe ce bani?) aş alege la mare....că nu degeaba sunt zodie de apă...mi-ar conveni să trăiesc şi să muncesc acolo :D

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...