Monday, September 07, 2009

răscoala piticilor

piticilor de pe creier

atâtea porcării îmi mişună prin minte acum. Cele mai multe mă duc într-o stare de tristeţe, de regret ...


am fost mereu raţional ..până când am descoperit fetele..şi atunci am aflat că lumea e cu susul în jos. Nimic nu e chiar cum pare, nimic nu e uşor. nimeni nu îţi uşurează viaţa.

Eu trebuie să fiu cel care are capul pe umeri....care tratează lucrurile cu obiectivitate, prin prisma experienţei şi pentru asta am nevoie să fiu din nou raţional. Să mă gândesc la cum e mai bine pentru mine, să încep să fiu şi egoist, destul încât să îmi fie bine.M-am săturat de lumea asta în care trăim (nu, nu am tendinţe de suicid). M-am săturat de toţi care se cred destul de buni că să judece pe alţii! Mie unu nu îmi pasă.


Sunt paşnic şi deschis la minte....nu judec după culoare, nuanţa ochilor sau maşina din parcare. Nu sunt rasist!, Am afirmat poate cândva că urăsc ţiganii (probabil toţi românii ar zice asta) dar de fapt nu urăsc ţiganii, urăsc ce fac ei...urăsc pe cei care fac numele românilor de căcat. Urăsc să merg cu teama de a fi atacat pe unele străzi, să mă gândesc care ar fi metoda cea mai bună de contraatac. Nu e destul că trebuie să mă apăr de javrele patrupede....

De asemenea urăsc toate diferenţele de natură religioasă .... ne învaţă la şcoală o grămadă de prostii. De fapt ceea ce se întâmplă în realitate e diferit. Mie nu îmi pasă dacă te închini sâmbăta sau duminica, nu îmi pasă că slăveşti pe alah sau orice alt nume...Nu mă interesează ce fel de cult practici, ci mă interesează ce fel de om eşti. Şi atâta timp cât eu te accept aşa cum eşti, tu de ce nu m-ai accepta? De ce toţi urmăresc interesul lor. De ce toţi zic că a lor e versiunea cea bună, de ce toţi vor ca să fie voia lor?


Mie îmi place diversitatea. Stăteam azi şi analizam, urmărind un vânzător de ziare plimbându-se prin gară. Îmi amintisem de timpurile apuse când stătea câte un copil în stradă şi striga titlul ziarului spre a-şi aduna clienţii (informaţii culese din arhiva mentală a filmelor văzute şi cărţilor citite). De ce acum avem atâtea ziare, atâta luptă şi atâta concurenţă? De ce atâtea posturi TV? Simplu! fiindcă vrem diversitate, fiindcă vrem să avem controlul asupra informaţiei, să decidem noi, ce vrem să citim, ce vrem să vizionăm, fiindcă e democraţie. Fiindcă fără diversitate, fie urmărim ce ni se difuzează, fie nu urmărim nimic.
Şi tocmai de aceea, îmi place diversitatea rasială (probabil de aceea ne-a făcut Domnul diferiţi...să nu se plictisească de atâta timp cât a stat să urmărească), şi diversitatea religiilor, de ce nu?
Atâta timp cât avem "liberul arbitru", putem face ce vrem. Putem fi cine vrem, putem fi răi sau buni, putem fi deştepţi sau proşti, putem fi iubiţi sau urâţi.

Ar trebui ca omul să fie apreciat pentru ceea ce este ca om, nu după credinţă, sau înclinaţie sexuală, după culoare sau orice alt criteriu. Nu ar trebui să ascultăm pe cineva doar fiindcă e frumos sau are bani, ci pentru că într-adevăr are ceva de spus. Da, nu am nimic nici nu cei mai gay dintre noi. Biserica condamnă, dar..eu nu sunt biserica, eu nu mai am treabă de mult cu ea. Eu sunt eu, mă închin în felul meu, cred în ce vreau eu, merg la biserică când vreau eu şi merg acolo unde mă simt eu bine. Dacă cineva vrea să mă judece doar din aceast punct de vedere, e pierderea sa! Eu ştiu că sunt mai bun decât alţii, şi ştiu ce e în capul şi sufletul meu. Ştiu că e bunătate acolo, dar dacă voi vedeţi un drac doar pentru că nu îmi place Trinitas TV+FM sunteţi orbi închişi la minte!

Suntem în secolul 21, nu în vremurile când Biserica controla totul. Dumnezeu nu e Biserica! Biserica din ziua de azi e mai degrabă afacere, cum zice cineva. Iese popa din banca facultăţii (..sau seminar, sau cum se cheamă ce fac ei) îşi clădeşte biserică şi apar enoriaşii să îi umple buzunarele şi să îi facă vilă cu piscină! Ca mai apoi popa ăsta să apară la ştiri acuzat de viol sau în pat cu alt popă. Voi nu vă simţiţi dezgustaţi de astfel de oameni? cum să mai ai încredere într-unu dintr-ăsta? Nu fiindcă e gay, ci fiindcă e ipocrit. Acuză alte persoane că fac ce nu trebuie..ca e mare păcat să vorbeşti cu vecinul fiindcă vecinul merge la biserica aia fără icoane, dar el poate face ce vrea. Se iartă, nu? Face atât de mult bine încât acel mic rău se anulează ca la matematică (ba chiar dă cu plus rezultatul) (adaos ulterior: am întâlnit aici un student la două facultăţi, una la zi, alta la distanţă....ce de la distanţă e teologia, şi se lăuda că din când în când trimite banul şi gata sesiunea, nici nu trebuie să se deplaseze ...păi bine frate, aşa se face? în aşa hal am ajuns?? )

Binenţeles că îmi vor sări toţi în cap... Dar eu nu am nimic cu voi..e treaba voastră ce faceţi, doar NU MAI FORŢAŢI OAMENII SĂ VINĂ LA VOI!

Nu mă înţelegeţi greşit....deşi mulţi veţi fi tentaţi....nu sunt nici eu de acord cu multe chestii pe care le acuză biserica. Nu sunt de acord cu puştii de 12 - 14 ani care de împerechează pe unde apucă. Sau fetele care devin paraşute înainte să ajungă măcar la liceu, ca să nu mai zic de majorat. Nu încurajez consumul excesiv de alcool şi alte porcării de genul (cei care mă cunosc ştiu poziţia mea vis-a-vis de aceste otrăvuri). În principal nu sunt de acord cu relaţiile sexuale dintre minori (fie ele cu sau fără penetrare) dar nici cu metoda "nimic până la nuntă". Alcoolul şi drogurile, inclusiv cele fumigene, nu ar trebui să fie cunoscute în rândul puştilor. Dar dacă ne gândim bine nu e vina lor în totalitate...totul vine de la părinţi, la urma urmei.

lumea e în continuă distrugere fiindcă nu avem cap pe umeri. Nu gândim, nu ştim să ne creştem copii, si acei copii cresc, având la rândul lor copii(la vârste destul de fragede). Ce poate să-şi înveţe el copilul dacă toată viaţa nu a făcut nimic.

oamenii sunt oameni şi nimic mai mult. Nu vor fi niciodată mai mult decât e vecinul indiferent înspre ce punct cardinal se roagă. Contează cum se roagă. Urăsc ca alţii să îmi decidă viitorul. Eu îmi iau singur deciziile aşa cum zic eu că e mai bine. Am cap şi îl folosesc, l-am folosit atâţia ani şi încă nu a cedat. De ce oare nu puteţi înţelege că fiecare are dreptate în felul său, că e dreptul său să decidă cum vrea să trăiască. Şi nu am luat multe decizii greşite. Aş fi putut face altfel unele lucruri, recunosc, dar tot răul spre bine! nu mă mai judecaţi, nu mă mai acuzaţi! Sunt grozav aşa cum sunt, nu aveţi decât să acceptaţi asta sau să mă lăsaţi în pace!

scriu mult....fiindcă am multe de zis..prea multe, prea puţin spaţiu, prea puţin timp....o ordine în gânduri ar fi bună. Dacă ar fi cineva să înţeleagă punctul meu de vedere, nu ar fi aşa de greu de explicat...

Noapte bună, şi aveţi grijă ce faceţi. Folosiţi-vă capetele, fiindcă de aia le căraţi pe umeri!
cred că nu aţi înţeles nimic pe de-a-ntregul...va veni şi explicaţia într-un articol următor


toţi cei care mă urăsc după acest articol să ridice o mână sus! Mulţumesc!


UPDATE: ca explicaţie: nu sunt ortodox, deşi aşa m-am născut, nu sunt pocăit deşi am trăit 2 ani într-un mediu evanghelic şi am prieteni pocăiţi cu care mă înţeleg foarte bine, nu sunt catolic deşi cunosc persoane şi am amici printre ei, mai bine m-aş declara ateu , (ca unele persoane pe care le cunosc) şi astfel aş scăpa ..aş fi în continuare aşa cum vreau, dar aş avea scuză faţă de toţi ceilalţi. Nu acuz pe nimeni, nu mă revolt împotriva vreunei instituţii sau comunitate, ci pur şi simplu analizez rahatul ăsta în care ne scăldăm cu toţii. Observ că ne acuzăm singuri, ne învinuim, ne jignim, ne tratăm groaznic unii pe alţii în loc să ne iubim.

Nu ştim să ajutăm necondiţionat. Nu ştim să acceptăm diferenţele vecinului, şi să căutăm căi de comunicare ci în schimb ridicăm gard de fier între case sau ne mutăm. Subiect închis....fiecare înţelege ce doreşte, nu e vina mea dacă trageţi concluzii greşite!

1 comment:

  1. si cei care te iubesc, inainte si dupa articolul asta, ce sa faca?

    sunt mandra de tine ca gandesti asa, ca nu duci degeaba capul pe umeri si mai ales ca nu il abandonezi in nori.

    eu una am inteles..mult din ce spui...hai sa nu zic tot

    si sunt mandra ca tii la liberul tau arbitru.

    Ai grija de tine si o sa vezi cum incet, incet, piticii cad la pace.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...