Thursday, September 10, 2009

10 sept, ziua naţională Anti-Sinucidere

Am vrut să mă împuşc, dar folosisem toate gloanţele la vânat şobolani, am vrut să mă înjunghii dar singurul cuţit ascuţit îl împrumutasem unui vecin, am vrut să mă arunc pe fereastră, dar mi-am dat seama că stau  la demisol, am vrut să sar din avion, dar nu am aeroport prin zonă, am stat pe calea ferată o zi întreagă, dar era greva CFR, am luat o un kilogram de pastile, dar aparent sunt imun...

Finalmente am găsit cea mai sigură şi dureroasă metodă de sinucidere: M-AM ÎNDRĂGOSTIT!!!


PS: aparenţele înşeală, cuvintele mint, regretele sunt inutile.

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...