Monday, August 29, 2011

Donez roți

update Aug 2012: S-AU DAT!

Dețin și stau degeaba o pereche de role și o bicicletă, așa că le ofer cui dorește!
Mai multe poze găsiți în album.


Rolele sunt prima mea pereche ever, cumpărată prin 2006 la finalul liceului, folosite ocazional, doar până în vara lui 2007;  pe ele am învățat să merg, chiar dacă îmi erau puțin cam mari. Sunt mărimea 43, dar e mai mare decât 43-ul de la alte încălțări, cât port de obicei. Din acel motiv le strângeam mai tare și s-a rupt plasticul de la ”limbă” sau cum vreți să îi spuneți (vezi foto). În rest, rulmenții sunt buni (ABEC5) nefiind foarte folosite, nici roțile nu sunt foarte uzate, sunt de plastic și, deși așa pare în imagini, nu există articulație la gleznă...e gheată de plastic rigidă, partea neagră e doar estetică iar cercurile portocalii doar imită o articulație. Am luat destule trânte cu ele, car sunt mândru că, spre deosebire ce spuneau alții, nu am căzut imediat ce le-am pus în picioare! Abia când am început să fac viraje scurte sau opriri au început și juliturile. Am coborât Copoul cu ele, și mă plimbam seara prin parcarea Iulius Mall.

Bicicleta...bicicleta o dau fiindcă mai am două: un MTB pentru curse lungi și excursii off-road, și noua cursieră pentru „viața la oraș”.. pe care abia aștept să o duc la Galați pentru toate deplasările locale și prin împrejurimi, dar mai întâi să îi iau un cauciuc nou.

Aceasta, ca și celălalt MTB e făcută din bucăți. Cadrul e FirstBike de la „a doua bicicletă” a mea, dăruită de Sena prin 2007, roțile și ghidonul de la prima mea bicicletă (din 2001) fiindcă erau mult mai bune, saboții de la frâne sunt noi nouți, folosiți doar în tura de miercuri, spre Iași. A stat mult timp asamblată dar nefinisată, cam un an sau doi, când am uns toți rulmenții și am pregătit-o de dat, dar fiindcă nu am avut timp să o termin a rămas așa, în depozitare.

Anul aceasta am terminat-o, am cumpărat șufe, tuburi saboți pe față și pedale noi și am centrat roata pe spate. Astea sunt ultimele investiții pe care le-am făcut și ultimele pe care le mai fac vreodată la ea. Când am lăsat-o la depozitat în uscătorul blocului avea saboții noi și roțile bune, dar într-un an au dispărut cei pe față și am găsit o spiță ruptă, așa că a fost nevoie de piesele menționate mai sus.

Bicicleta e relativ funcțională... adică m-a dus fără probleme la Iași miercurea trecută chiar dacă are unele probleme: s-au rupt pedalele cele noi (le-am înlocuit azi cu o pereche mai veche confecționată din aluminiu), am avut pană (am schimbat camera), nu merge să schimbi foile (nu e compatibil deraiorul cu cadrul curent) și uneori scapă blocul de pinioane (ceva probleme la clicheți cel mai probabil).

Nu caut să o vând, nu vreau să o arunc așa că o dau, cui o va dori în starea în care este. Eu nu vreau să mai investesc timp și bani în ea, nu e rentabil.

În principiu oferta e pentru cei din Roman, Iași sau Galați sau pentru oricine vrea să ridice personal obiectele de aici. Rolele pot fi trimise oriunde în țară prin colet, cheltuielile de livrare fiind suportate de solicitant. Pentru Galați aștept până joi când am drum pe acolo. Dacă sunt mai mulți doritori voi opta pentru random.org. căci am văzut că e la modă.

PS: nu e concurs, fiindcă datorită uzurii, nu consider că ar fi cu adevărat niște premii, ci pur și simplu le donez oricui. Puteți să mă contactați oricum: comentariu aici, mail la adresele cunoscute, telefon, sms, face2face...fax nu am ... :)) 

Aștept!
de la mine, 
numa' bine

30 comments:

  1. sincer mi-as dori bicicleta insa n-am unde sa o tin:(, succes cu ea!

    ReplyDelete
  2. salut Pato. :)

    Îmi pare rău că lipsa spațiului te împiedică să iei bicicleta.

    Dar, oricum era prea târziu am ajuns deja în Galați. :(

    ReplyDelete
  3. Oferta rămâne valabilă :D!

    Nu le-am dat încă :)

    ReplyDelete
  4. mai e valabil anuntul?ador bici ci a mea s-a stricat d curand. pls da un mail p ********@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. salut!
    daca mai e valabil anuntul pe mine ma intereseaza!
    astept raspuns!

    ReplyDelete
  6. Salut Adrian.
    Nu ai menționat ce anume te interesează. Am role și bicicletă de dat.

    Domnișoara de mai devreme spunea că vrea bicicleta, aștept să îmi răspundă la mail, urma să stabilim detaliile livrării.

    ReplyDelete
  7. Le mai ai? Chiar nu ai gasit nici un doritor?

    ReplyDelete
  8. Salut Tudor. Le mai am, acuș plec la Galați și vor rămâne depozitate pe acasă pe undeva... Vorbisem cu o domnișoară (Anonymus de mai sus) dar nu am reușit să stabilim detaliile livrării. Cei cu care am vorbit eu nu preiau așa ceva, iar dânsa nu a mai spus nimic de mult...

    Și alte cereri nu văd să apară. cred că dacă le vindeam sau era vreun concurs le dădeam mai repede

    ReplyDelete
  9. buna as dori eu rolele daca le mai ai
    dar sunt din brasov.daca ai putea sa le trimiti prin posta...ar fi bine
    multumesc .ast raspunsul tau

    ReplyDelete
  10. sunt de plastic sau de cauciuc (fac zogomot mare in mers,merg bine,repede)?

    ReplyDelete
  11. Bun Venit Gabi. Da, mai am rolele, sunt din gheata e din plastic, roțile sunt din cauciuc/silicon. Merg bine, ca viteză nu știu ce să zic... nu am termen de comparație. Nu am mai mers de mult cu ele, dar mergeau bine.

    nu ai lăsat în schimb date de contact

    ReplyDelete
  12. le'as dori eu daca se [pate..dar sunt din brasov.doar daca trimiti prin posta..

    ReplyDelete
  13. Trimit prin poștă, dar cu plata ramburs..adică plătești cheltuielile de transport, așa cum am spus.

    Trimite un mail cu adresa de livrare și te contactez eu. Abia prin weekend ajung acasă, deci abia atunci le pot expedia!

    ReplyDelete
  14. si cam cat ar costa ?
    stiu doar ca plata ramburs costa 7 lei

    ReplyDelete
  15. păi, sincer să fiu habar nu am cât ar ajunge costul total.

    ReplyDelete
  16. mai ai bicicleta? daca da contacteaza-ma la andrei_*#$!@yahoo.com ca as avea pe cineva la tara la care i-ar fi foarte utila pentru mers la scoala.

    ReplyDelete
  17. Andrei m-a contactat telefonic, ca urmare a comunicării prin e-mail, și am stabilit că el va primi bicicleta, în iarnă când are drum prin zona orașului meu.

    ReplyDelete
  18. Buna mai e valabil anuntul cu bicicleta si rolele? le vreau pentru baiatul meu care se duce zilnic la scoala pe jos, stau intr-un satuc din braila si pot veni oricand sa le iau de la galatiuite adresa mea de mail: a*********@yahoo.com

    ReplyDelete
  19. Buna ziua

    Imi pare rău, dar scrie în articol, și în comentarii că oferta nu mai este disponibilă.

    Bicicleta se află la Roman, va pleca luna asta la Adjud, tot la un băiat care o va folosi pentru a merge la școală. (Andrei, din comentariul de mai sus, va veni să o ia). Chiar m-a sunat acum două zile să confirme.

    Îmi pare rău

    ReplyDelete
  20. buna mai ai rolele ????
    as dorii ioo sa le iau imi doresc asa ceva de vreo 2 ani da nu imi pot permite
    pot daca vrei sa platesc ioo taxele postale!!
    uita adresa mea de mess dani_dobrei contacteazama daca vrei ...

    ReplyDelete
  21. OK, ultimele noutăți legate de bicicletă:

    -Andrei a renunțat (a zis că vine, n-a mai venit.. l-am sunat și a zis că nu mai vine deloc)

    -Anonima de mai sus a găsit o bicicletă la bazar.

    Așadar, oferta e încă valabilă, trebuie doar să rezolvați cu transportul ăsta, fiindcă aparent nimeni nu reușește.

    ReplyDelete
    Replies
    1. e gratis bicicleta? Dar la mine e nasol ca stau in Ploiesti!.... Asta este!

      Delete
    2. Da, e gratis.. așa am spus în tot articolul :P Dacă rezolvi problema cu transportul, e a ta!

      Delete
  22. Actualizare:
    Rolele s-au dat. Au ajuns la Arad la Daniel.
    Bicicleta încă mai așteaptă..

    ReplyDelete
  23. Vreau eu bicicleta,sunt din harsova,jud constanta,nu se poate sa o pui la fan curier si platesc eu transportul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. George, vorbește cu cei de la FanCourier dacă acceptă biciclete, pentru că eu am fost respins la firmele cu care am discutat.

      Delete
  24. O vreau eu,sunt din harsova,trimite-o prin fan curier.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...